Nieuws, tips, blogs en meer…
Die delen wij natuurlijk graag
Welk psychologisch instrument kun je het beste inzetten bij telefonische acquisitie?
Bij telefonische acquisitie kunnen psychologische technieken de effectiviteit van het gesprek positief beïnvloeden. Hieronder een aantal krachtige psychologische instrumenten die uitstekend werken in telefonische acquisitie: Sociale bewijskracht (Social Proof): Door...
De Kracht van Storytelling in B2B Sales en Acquisitie
'Mensen vergeten wat je zegt, maar ze vergeten nooit hoe je ze hebt laten voelen.' In de wereld van B2B sales en koude acquisitie zijn feiten, cijfers en functionaliteiten vaak het uitgangspunt van verkoopgesprekken. Maar in een tijd waarin beslissers overspoeld...
Micro Yeses: De Sleutel tot Succesvolle B2B Acquisitie
In de dynamische wereld van B2B-acquisitie draait alles om het opbouwen van vertrouwen en het begeleiden van prospects naar een weloverwogen beslissing. Maar hoe zorg je ervoor dat een prospect niet overrompeld wordt door een groot verzoek, zoals een uitgebreide...
Welke overwegingen om wel of niet telefonische acquisitie in te zetten?
Bij het overwegen van telefonische acquisitie maken ondernemers vaak een afweging tussen verschillende voor- en nadelen, kosten, en verwachte opbrengsten. Hier zijn enkele belangrijke overwegingen die kunnen meespelen: Kostenefficiëntie en budget: Telefonische...
Waarom klanten blijven bij het oude? En hoe jij dat doorbreekt!
Veel verkopers lopen er tegenaan. Je hebt een klant die jouw product nodig heeft, maar hij blijft hangen in wat hij al kent. Hij ziet de voordelen van jouw oplossing, maar kiest toch voor het oude en vertrouwde. Dat komt door status quo bias. Een terugkerend onderwerp...
Wat voor soort mailcampagne kun je het beste inzetten bij koude acquisitie?
Een ondersteunende mailcampagne kan een grote rol spelen bij het succes van koude acquisitie. Hier zijn enkele soorten mailcampagnes die goed werken in combinatie met koude acquisitie: Introductiemail voorafgaand aan het telefoongesprek: Een introductiemail stuurt...