Nieuws, tips, blogs en meer…

Die delen wij natuurlijk graag

Wat een klant niet zegt, maar wel bedoelt!

Ook weer een ontzettend belangrijke eigenschap. En dus ook weer iets waarmee een verkoper het succes verder verhoogd bij bijvoorbeeld nieuwe klanten werven. Je kunt rechtstreeks op je doel af gaan of je kunt de juiste vragen stellen waardoor je net even...

Lees meer

Wat maakt jou een SUCCESVOLLE verkoper?

Interessante vraag die met regelmaat gesteld wordt in onze acquisitie training.En meestal krijg ik de vraag er achteraan: ‘Welke trucjes ga je mij vandaag leren?’En heel begrijpelijk dat we deze vragen stellen. We willen immers voor ons zelf maximaliseren...

Lees meer

De psychologie achter een goed telemarketing gesprek

Er is voldoende geschreven over de technieken achter een goed telemarketing gesprek. Op welke manieren je bij jouw contactpersoon introduceert en voorstelt? Hoe je omgaat met bezwaren? Hoe je het gesprek afsluit naar een vervolgstap? En nog veel meer. Dit zijn...

Lees meer

Hoe maak je van telefonische acquisitie een feest?

Een interessant vraagstuk. Ja inderdaad. Hoe maak je van telefonische acquisitie een feest voor jouw medewerkers of misschien wel voor jezelf? Want voor velen is telefonische acquisitie (of koude acquisitie) niet hun meest favoriete hobby. De meeste lopen er snel van...

Lees meer

Categorieën

Share This