Call center

Call center inschakelen? Sense for Sales is specialist in actieve marktbewering business to business.

Overweeg je een call center in te schakelen om in contact te komen met nieuwe klanten? Of wil je graag een call center in schakelen om meer te verkopen aan bestaande klanten? Het samenwerken met een call center om dit te realiseren moet een goed doordachte keuze zijn. Je gaat namelijk een externe dienstverlener vragen om met jouw klanten en/of toekomstige klanten in contact te komen.

Neem direct contact op

of bel 0252 221214

N

Indrukwekkende klanten database met relevante contactpersonen

N

Kwalitatieve afspraken, opbouw salespipeline en relevante markt- en klantinformatie

N

Creatie van unieke salespitch die verschil maakt bij jouw klanten

Call center als ondersteuning voor jouw verkooporganisatie

Wil je meer gerichte focus op jouw salesproces en het contact met nieuwe en bestaande klanten verhogen? Of wil je meer effectiviteit realiseren in het proces van het in contact komen met nieuwe klanten tot en met het binnen halen van de opdracht?

Door de inzet van een call center die zich dedicated richt op het realiseren van nieuwe contacten en/of het maken van afspraken met klanten kun je een hogere effectiviteit realiseren in jouw kantcontact. Je brengt hiermee een intensieve samenwerking op gang tussen zowel binnen- als buitendienst.

Veel bedrijven maken gebruik van een call center, met name omdat het aantal (nieuwe) klanten te groot is om zelf te benaderen of omdat men zelf niet de expertise heeft. Deze benadering kun je zowel voor bestaande als nieuwe klanten toepassen.

Waarom zou ik een call center inschakelen?Call center

Belangrijk bij de keuze van een call center is om de juiste aansluiting te maken met jouw product/dienst en bedrijf. Is jouw bedrijf werkzaam in de zakelijke dienstverlening en wil je in contact komen met personen op directie niveau of management niveau dan heb je een andere benadering/methode nodig dan dat je directe verkoop door de telefoon wil realiseren.

Maar ook de keuze van de salesprofessional bij het call center is medebepalend. Kan de professional de deur openen om jou aan tafel te krijgen. Hoe realiseer je dat? Door het gesprek aan te gaan op basis van (latente) behoeften of doet hij dat ‘kort door de bocht?’

Met andere woorden; welk call center en welke methode past het beste bij mijn klanten, organisatie en te realiseren doelstellingen?

call center b2bWaarin maakt Sense for Sales het verschil?

Sense for Sales is geen standaard call center. We zijn een groep ervaren salesprofessionals die door vele jaren ervaring weet hoe ze moeten communiceren met jouw toekomstige klant. We gaan niet vanuit een script te werk. We gaan het gesprek aan op basis van (latente) behoeften. Jouw toekomstige klant heeft het gevoel dat ze praten met een adviseur van jouw bedrijf.

We omarmen jouw doelstelling en gaan daarmee aan de slag. Samen werken we aan een verhoging van de omzet bij bestaande klanten of het verhogen van omzet bij nieuwe klanten.

Meer weten over onze aanpak en onze ideeën? Neem contact op.

Leuke call center training tips

Je verkoopt niet een product maar een oplossing

Probeer dus eerst het probleem boven te halen.

Laat af en toe een stilte vallen

Wacht tot de klant gaat praten. Dit kan heel ongemakkelijk voelen, maar zo kom je aan aan de interessante informatie.

Praat altijd rustig

En met een vriendelijke stem.

Blok elke week 2 dagdelen in je agenda

Zodat je je echt alleen met acquisitie bezighoudt en niets of niemand je kan afleiden.

Let op je intonatie

Het is bewezen dat als je verschillende toonhoogtes gebruikt mensen het prettiger vinden om naar je luisteren.

Een aanname is de basis voor elke mislukking

Doe dat dus sowieso niet.

Nieuwsitems, berichten en artikelen die betrekking hebben op de activiteiten van een call center

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Als je vragen hebt over onze call center diensten of vragen over onze andere diensten?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

13 + 5 =

Share This