Call center

Call center inschakelen? De specialist in actieve marktbewerking business to business.

Indrukwekkende klanten database met relevante contactpersonen, directe mailadressen en - telefoonnummers

Kwalitatieve afspraken, opbouw salespipeline en relevante markt- en klantinformatie

Creatie van unieke salespitch die verschil maakt bij jouw klanten

Waarom zou je een call center inschakelen?Call center

Wil je het contact met nieuwe en bestaande klanten verhogen? Wil je meer klanten en omzet? Of juist meer effectiviteit in het acquisitieproces? 

Een paar redenen voor het inschakelen van een call center. 

Daarnaast is de keuze van het juiste call center belangrijk. Kunnen zij de juiste aansluiting maken met jouw product/dienst en bedrijf en nog belangrijker met jouw doelgroep?

Maar ook de keuze van de salesprofessional bij het call center is medebepalend. Kan de professional de deur openen om jou aan tafel te krijgen. Hoe realiseer je dat? Door het gesprek aan te gaan op basis van (latente) behoeften of doet hij dat ‘kort door de bocht?’

Met andere woorden; welk call center en welke methode past het beste bij mijn klanten, organisatie en te realiseren doelstellingen?

call center b2bWaarin maakt Sense for Sales het verschil?

Sense for Sales is geen standaard call center. We zijn een groep ervaren salesprofessionals die door vele jaren ervaring weet hoe ze moeten communiceren met jouw toekomstige klant. We gaan niet vanuit een script te werk. We gaan het gesprek aan op basis van (latente) behoeften. Jouw toekomstige klant heeft het gevoel dat ze praten met een adviseur van jouw bedrijf.

We omarmen jouw doelstelling en gaan daarmee aan de slag. Samen werken we aan een verhoging van de omzet bij bestaande klanten of het verhogen van omzet bij nieuwe klanten.

Meer weten over onze aanpak en onze ideeën? Neem contact op.

Meer weten over onze database die wij gebruiken?

We maken gebruik van een database waarin alle bedrijven van Nederland aanwezig zijn. INCLUSIEF, veel relevante contactpersonen op diverse niveaus/functies.

En van deze contactpersonen hebben we persoonlijke mailadressen en directe telefoonnummers/06-nummers.

En natuurlijk AVG proof!

Benieuwd? Snuffel maar eens rond in onze overcomplete database

Als je vragen hebt over onze call center diensten of vragen over onze andere diensten?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

    Nieuwsitems, berichten en artikelen die betrekking hebben op de activiteiten van een call center

    Black Friday Deals

    Natuurlijk doen wij ook mee!   30% korting op onze acquisitie trainingen.   Training Telefonische Acquisitie (NU 275 EURO p.p.) In deze trainingen leren we je meer resultaat te halen uit telefonische acquisitie. Hoe krijg ik meer plezier en lol om dit met...

    Lees meer

    Vandaag is het E-MAILLOZE vrijdag!

    Vandaag, vrijdag 24 november, is het E-MAILLOZE vrijdag! Haha. Ja, dat is niet eenvoudig. Vandaag de mail niet openen, niet lezen, niet gebruiken. HELEMAAL NIETS met mail vandaag! Mooi! Tijd om dus op andere manieren in contact te komen. Laten we elkaar bellen en/of...

    Lees meer
    Share This