Callcenter

Sense for Sales is de callcenter outbound specialist in business to business marktbewerking.

Het callcenter van Sense for Sales wordt ingeschakeld voor met name intensivering van het kantcontact. Het kan daarbij gaan om nieuwe klanten te benaderen of juist het contact met bestaande klanten verder te optimaliseren. In de basis gaat het om het unieke echte onderscheid te maken met jouw klanten door echt persoonlijk contact. Meevoelen door met klanten in gesprek te gaan. En dat doe je door de dialoog te starten en de klant centraal te stellen. Hieronder lees je meer over de mogelijkheden.

Neem direct contact op

of bel 0252 221214

N

Callcenter met specialisme in B2B

 

N

Afspraken en contact op C-level of managers of eigenaren

 

N

Sales professionals met ervaring in bijna elke branche

 

Waarom zou je een callcenter inhuren?

Inderdaad het begint met deze vraag en uiteindelijk komen de volgende vragen aanbod. Is de werkwijze van een callcenter geschikt voor mijn organisatie. Zorgt een callcenter ervoor dat ik het juiste contact maak met nieuwe klanten of het contact verstevig met mijn huidige klanten? Goede vragen om inzichtelijk te krijgen. Je gaat namelijk een externe partij vragen om namens jou het contact op te pakken of verder te verbeteren. Het callcenter moet dus de juiste aansluiting maken met jouw organisatie als ook de aansluiting met jouw klantengroep.

Waarvoor kun je een callcenter inhuren?Callcenter

  • Afspraken maken met nieuwe klanten voor de buitendienst/accountmanager; je zorgt voor agendavulling met afspraken
  • Afspraken maken met bestaande klanten voor upselling (nieuwe producten/diensten); je stimuleert hiermee het intensiveren van het klantcontact
  • Als je aan klanttevredenheid wil werken
  • Opschonen van de klantendatabase; wie zijn mijn (nieuwe) contactpersonen
  • Doelgroep- en marktonderzoek
  • Bovenhalen van contactpersonen (functie en mailadres

callcenter b2bWaarin maakt Sense for Sales het verschil?

Sense for Sales ondersteunt bedrijven in de b2b met bovenstaande aspecten. Ons onderscheid ligt hem in het snel en duidelijk helder hebben van de aanpak en deze te vertalen naar een concrete uitvoering. Het gaat om het begrijpen van de vraag van onze opdrachtgever en te vertalen naar de (latente) behoeften van jouw toekomstige klant. Niet gepusht maar vanuit de aansluiting te maken. Op basis hiervan ontstaat een gesprek, een dialoog met jouw klant.

De professionals van Sense for Sales hebben allemaal ruime ervaring wen weten op welke manieren juist te communiceren. Daarom realiseren wij meer voor onze klanten. Meer weten over onze aanpak en onze ideeën? Neem contact op.

Handige en direct toepasbare callcenter tips

Je verkoopt niet een product maar een oplossing

Probeer dus eerst het probleem boven te halen.

Praat altijd rustig

En met een vriendelijke stem.

Luisteren is de sleutel tot succes

Gewoon even je mond houden en luisteren. Wat de klant zegt is altijd belangrijke informatie.

Samen bellen

Met je collega. Dat is leuk en zo leer je van elkaar!

Een klant die doorvraagt is geïnteresseerd

Zelfs een simpele vraag als jullie vestigingsplaats!

Een goede voorbereiding is het halve werk

Selecteer vooraf een aantal bedrijven en verdiep je in deze bedrijven en branche.

Wil je meer lezen over het callcenter en de werkzaamheden. Lees hieronder meer.

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Heb je vragen over ons callcenter en de mogelijkheden?

Bel 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier of kom gerust langs. We zijn gevestigd in Zuid Holland. Middenin de driehoek Amsterdam, Den Haag en Leiden. In het hart van de bollenstreek.

7 + 10 =

Share This