Cold calling

Cold calling leuker maken? Met meer resultaat en effect?

u

Cold calling: training of uitbesteden?

Hier onder meer over deze twee varianten. 

Sales professionals met jarenlange cold calling ervaring in b2b

Zowel op het gebied van cold calling training als ook het overnemen van de cold calling activiteiten

Onze cold calling aanpak ook voor jou

We zorgen er voor dat het bij jou past. Dat je het eigen maakt en dat het bij jouw organisatie past.

Waarom zou cold calling voor jouw business werken?

Wil je in contact komen met nieuwe klanten, wil je aan tafel komen? Dan blijkt cold calling (het eerste contact maken met nieuwe klanten) nog steeds een effectief middel.

Echter, vele vinden het niet leuk om te doen. Of vinden dat het teveel tijd kost. Of zeggen dat het niet werkt. Doe je niets, dan gebeurt er niets. Jij bepaalt, je zult het zelf moeten ervaren. 

‘In 5 concrete stappen van prospect naar klant!’ Download hier de whitepaper. 

Hoe ga ik zelf meer resultaat halen uit cold calling?

De eerste stap is gezet. Je wilt dus meer resultaat boeken. Top. ‘Een vliegende kraai vangt altijd wat!’. Maar hoe zorg je ervoor dat je ook maximaliseert op jouw inspanningen. Hoe zorg je ervoor dat je in een aantal uren per week een aantal mooie afspraken in je agenda hebt staan.

En hoe zorg je dat je het ook nog leuk houdt voor jezelf. Of beter nog. Hoe zorg je dat het onderdeel is van je weekprogramma. Dat je er naar uit kijkt. Of draaf ik nu te ver door 😉

In onze cold calling training brengen we je merkbaar en voelbaar verder in dat proces. Zowel voor beginners die cold calling willen leren als ook voor professionals die nog meer resultaat willen halen.

Je kunt ook bellen met 0252-221214 voor contact met de trainer of een berichtje sturen.

Cold calling uitbesteden

Cold calling

Zeker ook een overweging waard. Klanten kiezen voor het uitbesteden van cold calling met name omdat de aandacht uitgaat naar productie, of naar bestaande klanten of juist naar innovaties. Er is onvoldoende capaciteit en daarmee onvoldoende aandacht om het goed te kunnen uitvoeren.

Inmiddels hebben we vele jaren ervaring op dit gebied en weten we wat de verwachte resultaten zijn. We hebben ervaring in alle branches binnen de business to business. Dat geldt voor de sectoren en voor de verschillende contactpersonen. Van CEO, eigenaar tot manager operations, HR, Finance, etc.

We hebben de beschikking over een database met alle bedrijven in Nederland, met alle contactpersonen en alle telefoonnummers en mailadressen. AVG Proof.

Daarmee kunnen we gericht targetten en komen we sneller bij de juiste contactpersoon.

Bel anders even, dan praten we je bij over de mogelijkheden en de verwachtingen 0252-221214. Of stuur een bericht.

Leuk artikel van Salesforce over cold calling

Er wordt veel over geschreven en dan met name de effectiviteit ervan. Werken andere acquisitie instrumenten, zoals sociale media, niet vele malen beter. Salesforce gaat dieper in op het onderwerp. Er staan in dit artikel een aantal gemiddelden, zoals het aantal uren wat je nodig hebt om een afspraak te maken en een gemiddeld responscijfer. Deze cijfers zijn sterk afhankelijk van jouw product, dienst, propositie en met name doelgroep en beslissingsniveau.

Even los van de cijfers, zeker een leuk artikel om eens te lezen: ‘Cold calling is last, maar de moeite waard als je de techniek beheerst!’

Heb je vragen of wil je eens sparren over hoe jij meer resultaten kan halen?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

Interessante artikelen, blogs, nieuwtjes en nog veel meer

Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...

Lees meer

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer
Share This