Klantenwerving
Zelf doen of klantenwerving uitbesteden?
Deskundige ervaring in klantenwerving in B2B; in alle sectoren en op elk niveau
Gericht op het maken kwalitatieve leads en afspraken; nog meer afspraken in je agenda
Rijke database aan potentiele klanten (alle branches en contactpersonen); inclusief persoonlijke mailadressen
Klantenwerving zelf doen?
Zo maar even een paar uur nieuwe klanten bellen levert niets op. Wil je het goed doen en een hoog rendement realiseren dan bouw je aan een routine.
Je bouwt aan een salespipeline die je blijft opvolgen met diverse communicatie instrumenten. Dat kan door telefonisch contact te blijven houden, kennis te delen door met regelmaat nieuwsbrieven of e-mail campagnes te doen.
Blijf contact houden. Je hebt immers de keuze gemaakt dat je graag zaken wilt doen met deze klantengroep.
Wil je zelf effectiever en succesvoller zijn in klantenwerving? Dan kun je voor extra ondersteuning een kijkje nemen op onze pagina sales training. Of kijk hieronder naar een aantal tips voor klantenwerving.
Klantenwerving uitbesteden
Uitbesteden van het eerste contact met nieuwe klanten is een bewuste keuze. Dat realiseren we ons terdege. We gaan niet over een nacht ijs.
Wil je meer weten op welke manieren je succesvol deze klantenwerving (telefonisch en/of in combinatie met persoonlijke verkoop) kunt opstarten of wil je eens sparren met ons op welke manieren wij jou daarbij kunnen ondersteunen?
Neem eens contact op en we gaan het samen bespreken.
Speciaal voor jou!
GRATIS download / whitepaper : ‘Van lead naar deal in 5 stappen!’
Database tip!
Alle bedrijven van Nederland op een rijtje. Uitgebreide selectie en keuze mogelijkheden.
Inclusief contactpersonen, mailadressen en directe telefoonnummers.
Kijk hier verder: Unieke database
Als je vragen hebt over klantenwerving?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Leesvoer over klantenwerving en aanverwante onderwerpen
Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen
Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...
“Goed luisteren is het aller-belangrijkste!” ..of toch niet?
In elke verkoopblog en acquisitietraining kom je dezelfde boodschap tegen: “het gaat om goed luisteren!” En in dit artikel wil ik je graag even uit die droom helpen… Het gaat NIET om luisteren. Nee, het gaat om oprechte interesse en belangstelling in je...