Lead generatie
Meer leads en goede afspraken? Hieronder meer over lead generatie uitbesteden!
Jarenlange ervaring in lead generatie B2B
Continue generatie van leads en afspraken in jouw marktsegment
24/7 inzicht in de resultaten
Is lead generatie de enige manier om nieuwe klanten te werven?
Er zijn meerdere manieren om dit te bereiken. Met lead generatie kun je direct het eerste contact en het gesprek opbouwen met jouw toekomstige klant. Je hoeft niet te wachten dat je gebeld wordt. Met lead generatie zit je in de driver seat. Jij bepaalt wie je gaat benaderen. Je zit dus korter op de bal en kan direct schakelen. Naast het directe klantcontact en afspraken levert de gesprekken relevante markt- en klantinformatie op.
Natuurlijk zullen we samen met jou kijken naar welke instrumenten we gaan inzetten. Dat kan bijvoorbeeld ook zijn social selling, ondersteunende e-mail campagne, creëren van inbound leads of het identificeren van website bezoekers en het nabellen ervan.
In eigen huis of buiten de deur leggen?
Dat is inderdaad een belangrijke keuze. Vraag jezelf hier goed af of je de continuïteit van deze lead generatie kan vasthouden. Het gaat om structuur en discipline. Wil je zomaar even wat belletjes doen dan zal het je tegenvallen als het gaat om het resultaat. Het gaat om continue focus op nieuwe klanten. Dat vraagt om discipline, tijd en structuur. En natuurlijk de juiste vaardigheden.
Kijk anders op onze sales training pagina voor meer informatie om effectief lead generatie zelf te doen.
Want vergeet niet: je krijgt maar één kans.
%
Uit onderzoek blijkt dat verkopers gemiddeld slechts 17% van de tijd besteden aan effectief sales.
Lead generatie uitbesteden
Sense for Sales ondersteunt veel bedrijven in de business-to-business met lead generatie. Door onze jarenlange ervaring weten wij als geen ander hoe klanten benaderd moeten worden. Sterker nog, we weten hoe klanten reageren en welke klanten ‘in de markt’ zijn.
De lead generatie benadering van Sense for Sales is gebaseerd op een juiste en hoogwaardige benadering van jouw toekomstige klant. We benaderen een klant zoals je zelf ook benaderd wilt worden. Essentieel hierbij is op welke manier je de aansluiting maakt. Hoe maak je het onderscheid die zorgt voor een concrete vervolgactie.
Via een online portal (via app en browser) kun je het lead generatie proces volgen, zoals resultaten, specifieke klantdata en de opbouw van de sales pijplijn.
Wil je meer weten over onze aanpak? Neem gerust contact met ons op!
Tips en ideeën omtrent lead generatie. Leuk om in de praktijk te brengen.
Voor degene die graag meer wil lezen over lead generatie, acquisitie en sales in het algemeen, hieronder een opsomming
Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?
2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor? En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...
Werkt lead generatie wel voor mijn business? Is het wel de manier om nieuwe klanten te werven? Of andere vragen?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier