Leadgeneratie uitbesteden versnelt je groei

Jij focust op de deals, wij op de leads

Ervaren expert in (telefonische) leadgeneratie

Ruime ervaring in elke branche en op elk niveau. Ook in jouw branche.

Complete database van alle bedrijven in NL met alle contactpersonen

Inclusief mailadressen. Daardoor kunnen we gericht benaderen. Zowel telefonisch als per mail. Dus spot on!

Lekker hoor zo’n database.

Identificeren van website bezoekers en het telefonisch opvolgen naar afspraken (optioneel)

Direct telefonisch contact opnemen met bezoekers van jouw website. Beter kun je het niet krijgen!

Geen tijd voor leadgeneratie? Laat professionals het doen

Leadgeneratie is dé motor voor nieuwe klanten.

Maar om structureel tijd te maken voor leadgeneratie, daar heeft niet iedereen tijd voor.

En dat is begrijpelijk. Je hebt meer te doen.

En toch wil je continuïteit in sales! 

Daarom kiezen steeds meer bedrijven om hun leadgeneratie uit te besteden aan de salesprofessionals van Sense for Sales. We nemen de regie en het initiatief en bewerken structureel jouw doelgroep naar gekwalificeerde leads.

Leadgeneratie uitbesteden
Leadgeneratie uitbesteden

Hoe? doelgericht, meetbaar en met het juiste effect

Sense for Sales realiseert zich heel goed dat het uitbesteden een bewuste keuze is. We gaan daarin constructief te werk.

  • We starten met een intake: doelgroepkeuze, salespitch- en communicatie worden ontwikkeld
  • Aanpakkeuze: we adviseren welke aanpak effectief is, van telefonische acquisitie tot en met mailcampagne en social selling
  • Meten en verbeteren: zowel intern als met onze opdrachtgevers overleggen we voor verscherping en bijsturing
  • Uitvoering: gestructureerde leadgeneratie met vaste momenten per week.

Resultaat: een continue stroom van gekwalificeerde leads en interessante klantgesprekken.

Benieuwd wat dit jou oplevert?

Bel 0252-221214 of neem contact op. We denken graag met je mee over aanpak, kosten en vooral het rendement.

Whitepaper met handige tips voor meer resultaat

Wil jij ook onze gratis whitepaper ‘In 5 concrete stappen van prospect naar klant’ ontvangen?

FAQ:

Werkt telefonische leadgeneratie voor mijn business?

Telefonische leadgeneratie kan zeker werken als onderdeel van een bredere marketing- en salesstrategie.

Door potentiële klanten persoonlijk te benaderen, kun je direct met hen in gesprek gaan en hun behoeften/wensen beter begrijpen. En dit kan leiden tot betere en meer leads en uiteindelijk meer omzet.

Er zijn wel een aantal factoren die van invloed zijn op het succes van telefonische leadgeneratie, zoals de kwaliteit van de verkoopgesprekken en de juiste doelgroep.

Daarnaast kan timing, concurrentie en de aard van het product of de dienst invloed hebben op de effectiviteit van telefonische leadgeneratie.

Het is dus belangrijk om de juiste strategie te hanteren en de effectiviteit ervan regelmatig te monitoren en bij te sturen indien nodig.

Wat levert telefonische leadgeneratie op?

De opbrengst van telefonische leadgeneratie is afhankelijk van verschillende factoren. Denk bijvoorbeeld aan de kwaliteit van de leads, de effectiviteit van de verkoopaanpak en -strategie. Maar ook de ervaring van de medewerkers/verkopers, de relevantie van het aanbod en concurrentie.

In de basis is telefonische leadgeneratie een effectieve manier om nieuwe klanten te vinden en omzet te realiseren.

Ervaringscijfers leren dat ca 70% van de bedrijven nieuwe klanten hebben geworven via telefonische leadgeneratie, terwijl andere bedrijven minder succesvol hierin zijn geweest.

Het is daarom belangrijk om te werken met een goede database en getrainde/ervaren en gemotiveerde medewerkers.

Is telefonische leadgeneratie te leren?

Als je zelf wil, dan is telefonische leadgeneratie zeker te leren! Het is een vaardigheid die je kunt ontwikkelen en verder kunt verbeteren door te trainen en meters te maken.

Voor een succesvolle uitvoering zijn de volgende vaardigheden van belang: de juiste en effectieve communicatie, goed luisteren, empathie, oprechte interesse, advieskracht en doorzettingsvermogen.

Dit heb je of dit kun je leren door training en ervaring.

Het is belangrijk om te investeren in je professionele ontwikkeling om je kansen op succes te vergroten en je vaardigheden te verbeteren.

Kun je telefonische leadgeneratie uitbesteden?

Voor sommige bedrijven kan het effectief zijn om telefonische leadgeneratie uit te besteden. Het hangt wel af van verschillende factoren, zoals het product of de dienst die wordt aangeboden, de doelgroep, het budget en de ervaring en expertise van het bedrijf waaraan je het uitbesteedt.

De voordelen van het uitbesteden zijn bijvoorbeeld de volgende:

  • Minder druk/belasting voor de eigen organisatie
  • De beschikbaarheid van externe expertise en technologieën

Natuurlijk kleven er ook nadelen aan. Let goed op een goede aansluiting met jouw bedrijfsfilosofie. En zorg voor een partner die jouw product, branche en klantgroepen begrijpt.

Belangrijk dus om de voordelen en nadelen zorgvuldig af te wegen.

Meer informatie?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

    Share This