Nieuwe klanten benaderen

Zelf doen of uitbesteden van nieuwe klanten benaderen?

Nieuwe klanten benaderen is voor de één makkelijker dan voor de ander. Bij de een zit het meer in het bloed en is de drive aanwezig om actief aan de slag te gaan. De ander wil zich meer concentreren op de eigen organisatie of de ontwikkeling van nieuwe producten of diensten. Voor beiden geldt dat nieuwe klanten benaderen essentieel is voor de continuïteit van de business. Lees hieronder meer over de mogelijkheden van nieuwe klanten benaderen.

Neem direct contact op
of bel 0252 221214

N

Zelf doen?

Onze trainingen zijn gericht op het verhogen van het rendement op nieuwe klanten benaderen.

N

Uitbesteden aan professionals

We weten wat uitbesteden voor jou betekent?

N

Markt- en klantkennis

Of het nu gaat om het zelf doen of uit besteden. Gedegen marktkennis en de juiste klantdata is cruciaal.

Is nieuwe klanten benaderen eenvoudig?

Makkelijke vraag. Echter niet eenvoudig te beantwoorden. Het gaat om het juist benaderen van jouw toekomstige klanten op een manier die de gewenste aansluiting maakt. Dat vereist een goede communicatie maar juist ook de vaardigheden om dat verschil te maken.

Naast dit vraagt het om discipline en continuïteit. Eenmaal begonnen aan nieuwe klanten benaderen wil zeggen dat je dat ook consequent blijft doen. Stop je er mee of laat je het lopen dan zijn de resultaten redelijk beperkt. Verkopen wil zeggen dat je bouwt aan de relatie; ook als de relatie nog ontwikkeld moet worden. In de sales trainingen van Sense for Sales leren we je vaardigheden en geven we je tips om maximaal resultaat te halen.
Of wil je meer weten over de mogelijkheden van uitbesteden? Lees hieronder meer.

Waarom zou uitbesteden werken?Nieuwe klanten benaderen

We schreven het net al. Wil je succesvol nieuwe klanten benaderen dan kies je voor een bepaalde discipline en routine toe te voegen aan jouw bedrijfsproces. Zomaar een paar belletjes doen of klanten bezoeken levert niet het gewenste resultaat op. Je zult moeten zorgen voor gedegen opvolging. Dat kost tijd. Echter wel tijd die omzet en relevante klant- en marktinformatie oplevert.

Dit is een van de redenen dat veel bedrijven kiezen voor het uitbesteden van nieuwe klanten benaderen aan salesprofessionals. Salesprofessionals die hun vak verstaan en zich heel goed realiseren dat ze praten met jullie toekomstige klant.

Nieuwe klanten benaderen b2bNieuwe klanten benaderen! Wat is daarin de juiste aanpak?

Door onze jarenlange ervaring in zakelijke dienstverlening (b2b) zijn wij in staat om op een juiste en kwalitatieve manier te communiceren met jouw toekomstige klant. We beschikken over relevante klantdata en contactpersonen.

Daarnaast weten wij precies op welke manier we de aansluiting moeten maken met jouw (nieuwe) doelgroep en het onderscheid moeten maken.

De medewerkers van Sense for Sales zijn gewend om op het juiste niveau te communiceren en realiseren zich dat ze spreken met jouw toekomstige klanten.

Meer weten over onze aanpak en onze ideeën? Neem contact op.

Een leuke reeks aan artikelen en nieuwsberichten die gaan over nieuwe klanten benaderen

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Meer weten over nieuwe klanten benaderen? Wil je eens bespreken wat wel en wat niet werkt?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

8 + 14 =

Share This