Nieuwe klanten werven b2b

Wil je ook meer rendement uit jouw acquisitie? En meer nieuwe klanten werven?

Gerichte trainingen voor meer rendement uit acquisitie

Kijk op acquisitie trainingen!

Trainingen in kleine groepen gericht op jouw business! DIRECT RESULTAAT!

Liever uitbesteden?

Geen tijd, geen capaciteit, ..?

Lees hier de mogelijkheden van acquisitie uitbesteden

Onze aanpak is gericht op ..

Direct resultaat en rendement. 

Staat dat ook op jouw agenda? Nieuwe klanten werven b2b?

Hoe zorg je dat het niet alleen op de agenda staat. Maar hoe zorg je ervoor dat het continu onderdeel wordt van jouw activiteiten.

En niet alleen dat. Hoe zorg je ervoor dat je maximaliseert op jouw acquisitie inspanningen. Het gaat immers om het rendement.

Wat is de beste aanpak voor nieuwe klanten werven b2b? Hoe nieuwe klanten werven b2b

Het begint bij de eerste stap. Maak het onderdeel van je bedrijfsvoering. Zorg voor een duidelijke focus en maak richt je propositie op jouw doelgroep.

Stel doelen. Wat wil je bereiken binnen een periode? Dat is de eerste stap. De volgende stap is de motor aanzetten en aanhouden. Dat is belangrijke. Zonder inspanningen zal het niet lukken. Je zult aan de slag moeten. En dat is niet eenvoudig. Want zomaar iemand koud bellen is best een opgave. En als je eenmaal over deze drempel bent, dan komt de volgende stap. Hoe zorg je dat je dat belletje ook met een goed resultaat afsluit?

In onze praktijk gerichte acquisitie trainingen geven je concrete handvatten om dit te realiseren. We leren je maximaal resultaat te halen uit acquisitie en het ook nog leuker te maken. Benieuwd? Kijk maar eens naar onze acquisitie cursus.

Je kunt ook contact opnemen met onze trainer op 0252-221214 of stuur een mail.

nieuwe klanten werven b2bUitbesteden van nieuwe klanten werven b2b

Ben je beperkt in je tijd en capaciteit? Wil je de focus houden op bestaande business en bestaande klanten? Dan is het uitbesteden van het werven van nieuwe klanten een mogelijkheid.

In dat proces gaan we met elkaar de doelen en de verwachting helder krijgen. We bouwen een gerichte communicatie aanpak die werkt. Gericht op jouw doelgroep.

We maken gebruik van een database waar alle bedrijven, contactpersonen en mailadressen in staan. Natuurlijk AVG proof! Zie ook verder op deze pagina. Wil je meer weten over onze aanpak en ervaringscijfers? Bel 0252-221214 of stuur een mail op.

TIP! UNIEKE DATABASE en Whitepaper!

Wil je meer weten over onze unieke database? Alle bedrijven van NL met alle contactpersonen!

Wil je weten op welke manier je succesvol nieuwe klanten kunt werven? Download onze whitepaper!

Meer weten over nieuwe klanten werven b2b?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

    Vind je het lastig? Hier enkele tips

    De klant in een ‘ja-ritme’ brengen

    Vraag om een waardeoordeel waar hij niet anders dan ‘ja’ op kan zeggen. En ga door met vragen die dit standpunt bevestigen.

    Leg een schrijfblok naast je neer

    Zodat je altijd belangrijke informatie gelijk kunt noteren.

    Wees enthousiast

    In het algemeen, maar ook over je product/dienst. Enthousiasme werkt erg aanstekelijk.

    Probeer de reden van ‘geen interesse’ te achterhalen

    Meestal schuilt daarachter namelijk dat hij geen tijd heeft, geen budget of al zaken doet met de concurrent… Tegenwerpingen waar je wat mee kunt.

    Niet zomaar lukraak bellen

    Selecteer vooraf de juiste adressen en verdiep je in deze bedrijven.

    Luisteren

    Verkopen is zo vaak mogelijk, zo min mogelijk vertellen…

    Blogs en tips over nieuwe klanten werven b2b

    Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

    2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...

    Lees meer

    “Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

    Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

    Lees meer
    Share This