Nieuwe klanten

Wil je ook meer nieuwe klanten aantrekken?

N

Dé specialist in acquisitie van nieuwe klanten B2B

Ervaring in alle branches en sectoren en op alle niveaus binnen organisaties.
N

Rijke database met klanten en contactpersonen

Wie is mijn toekomstige klant? En waarom denk je dat dit je toekomstige klant is?
N

Succesvolle aanpak en resultaten

Door de juiste sales- en acquisitie instrumenten in te zetten, verhogen we het rendement op acquisitie.

Nieuwe klanten genereren

Voor veel organisaties is de aanwas van nieuwe klanten belangrijk voor de ontwikkeling en continuïteit van de organisatie. De markt verandert, de concurrentie zit niet stil en is ook bezig om nieuwe klanten te werven. De vraag is op welke manieren kun je het proces van nieuwe klanten binnen halen zo effectief mogelijk met maximaal rendement realiseren? Je hebt immers niet de hele dag de tijd om aan acquisitie te doen. Jouw bestaande klanten vragen ook aandacht.

Hoe nieuwe klanten vinden?Nieuwe klanten

Belangrijk bij de keuze om het zelf te gaan realiseren is dat je kiest voor een bepaalde routine. Routine betekent consequent een aantal dagdelen blokken waarin je nieuwe klanten telefonisch benadert voor afspraken en de opvolging van deze afspraken doet.
Het is bewezen dat structuur en discipline leidt tot resultaat en een hoger rendement.

Daarnaast is het belangrijk om de juiste communicatieve aansluiting te maken met jouw toekomstige doelgroep. Hoe zorg je ervoor dat je de juiste aansluiting maakt die er voor zorgt dat jij de vervolgstap mag zetten; de afspraak aan tafel. En eenmaal aan tafel komen er andere vaardigheden bij kijken.

Wil jij nieuwe klanten bellen verder onder de knie krijgen en het unieke onderscheid maken bij jouw toekomstige klant kijk dan op onze sales trainingen. Hierin leren we je een hoger rendement te maken op een manier die bij jou past.

nieuwe klanten b2bWerven van nieuwe klanten uitbesteden?

Je zou er ook voor kunnen kiezen om de acquisitie van nieuwe klanten uit te besteden. Bedrijven kiezen hiervoor omdat ze onvoldoende tijd kunnen vrij maken om structureel new business op te pakken. Het kan ook zijn dat de aandacht meer naar bestaande klanten moet, waardoor de focus op nieuwe klanten niet gerealiseerd kan worden.

Het uitbesteden is een bewuste keuze. Dat doe je niet zomaar. Je gaat een externe partij vragen om jouw klanten te gaan benaderen.

Sense for Sales is expert in nieuwe klanten acquireren binnen business to business. We weten hoe klanten reageren en kunnen daar goed op in spelen. Onze klantendatabase geeft een voorsprong bij het vinden van de juiste contactpersonen. Wil je meer weten over onze succesvolle aanpak? Neem contact op.

Wil je bespreken wat een mogelijke succesvolle aanpak zou kunnen zijn?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

    Interessante en leuke artikelen om te lezen

    Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

    2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...

    Lees meer

    “Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

    Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

    Lees meer
    Share This