Sales ondersteuning
Sales ondersteuning voor het binnenhalen van nieuwe klanten!
Nieuwe klanten
Focus ligt op het in contact te komen met nieuwe klanten en aan tafel te schuiven
Bestaande klanten
Wil je meer omzet realiseren bij bestaande klanten of juist de relatie verstevigen?
Of nieuwe doelgroep?
Onze methode is er op gebaseerd om naast het contact op te bouwen ook relevante markt en klantinformatie boven te halen
Waarom zou je kiezen voor sales ondersteuning?
Je zou kunnen kiezen voor sales ondersteuning om de focus naast het accountmanagement van bestaande klanten ook op nieuwe klanten te werven.
Het vraagt om een andere expertise en vaardigheden.
Het komt neer op continuïteit en de juiste sales instrumenten in te zetten om jouw toekomstige klanten te binden aan de organisatie.
Je kiest voor een aanpak wat onderdeel wordt van je totaal proces. Jouw marktbewerking naar bestaande en nieuwe klanten.
Sales ondersteuning? Wat is belangrijk bij de keuze
We hebben ruime ervaring in zakelijke dienstverlening. We weten op welke manier klanten benaderd moeten worden en met name hoe.
Door onze aanpak brengen wij een hoger rendement op de salesinspanningen.
Of het nu gaat om nieuwe klanten te werven of juist meer omzet/rendement uit bestaande klanten te halen.
Meer weten over onze aanpak en onze ideeën? Neem contact op.
2 bonus tips om direct mee aan de slag te gaan
‘In 5 concrete stappen van lead naar deal’
Vul in en ontvang gratis deze 5 stappen!
Informatie over onze UNIEKE database en ontvang GRATIS 25 leads!
Ik kan me voorstellen dat je wilt weten of sales ondersteuning ook voor jou kan werken?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Leesvoer als je meer wil lezen over sales ondersteuning
Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen
Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...
“Goed luisteren is het aller-belangrijkste!” ..of toch niet?
In elke verkoopblog en acquisitietraining kom je dezelfde boodschap tegen: “het gaat om goed luisteren!” En in dit artikel wil ik je graag even uit die droom helpen… Het gaat NIET om luisteren. Nee, het gaat om oprechte interesse en belangstelling in je...