Telefonische acquisitie

Uitbesteden of zelf doen van telefonische acquisitie? Wat werkt het beste voor mijn organisatie?

Wil je zelf meer resultaat uit telefonische acquisitie?

Lees verder of kijk direct op training telefonische acquisitie!

Wil je telefonische acquisitie uitbesteden?

Hieronder meer of kijk direct naar de mogelijkheden op telefonische acquisitie uitbesteden!

We beschikken over een database met ..

alle bedrijven in Nederland, met alle contactpersonen, functies, telefoonnummers en persoonlijke mailadressen.

Waarom telefonische acquisitie?

Telefonische acquisitie blijkt binnen de B2B nog steeds het beste instrument om in contact te komen met nieuwe klanten. Het werkt gericht en effectief. Door dit structureel toe te passen kruis je het inkoopproces vroegtijdig, waardoor je voorsprong hebt op jouw concurrent. Daarnaast blijkt het ook dat klanten die jezelf benadert, minder offertes aanvragen, waardoor de conversie hoger komt te liggen.

Je krijgt meer grip op jouw sales pijplijn. Je hebt dus een gedegen voorsprong te pakken.

Zelf beter worden in telefonische acquisitieTelefonische acquisitie

Wil je zelf telefonische acquisitie gaan doen, realiseer je dan dat dit vraagt om discipline en routine. Je bouwt aan een mooie sales pijplijn, ontvangt relevante markt- en klantinformatie en je zult concrete bezoekafspraken maken met jouw toekomstige klant.

Belangrijk in jouw aanpak is de communicatie. Door internet is jouw klant al meer geïnformeerd. Het komt aan op andere vaardigheden en goede aansluiting te maken met jouw toekomstige klant. 

In onze training telefonische acquisitie geven we je tips en ontwikkelen we vaardigheden waarmee je direct resultaat kunt scoren. Je maakt een eigen handboek die direct toepasbaar is. 

PS we gegeven deze training ook in combinatie met het verkoopgesprek aan tafel. Kijk maar eens op training acquisitie en verkoop

De mogelijkheden van telefonische acquisitie uitbesteden

Telefonische acquisitie b2bStructureel telefonische acquisitie doen vraagt veel. Je gaat elke week een aantal dagdelen inplannen om nieuwe klanten te bellen. Week in week uit. De continuïteit van deze aanpak levert nieuwe sales kansen. Dit vraagt om volhouden en dit vraagt om continue focus. Niet altijd even makkelijk als je meer taken binnen jouw organisatie te vervullen hebt.

In deze gevallen kiest men vaak voor het uitbesteden van telefonische acquisitie. Sales professionals die hun vak verstaan en zich heel goed realiseren dat ze praten met jullie toekomstige klant.

Wil je meer weten over telefonische acquisitie uitbesteden? Of over de resultaten? Neem dan contact op.

En weet je wat telefonische acquisitie een stuk makkelijker maakt?

Als je de beschikking hebt over een database met alle Nederlandse bedrijven, inclusief namen van contactpersonen, telefoonnummers en persoonlijke mailadressen. Meer informatie over deze database en hoe je hiermee eenvoudig aan de slag kunt? Vraag hem hier aan!

Telefonische acquisitie tips: de ultieme opening en sales pitch

Ook interessant als je meer resultaat wilt halen:

Hoeveel product- of dienstenkennis heb je nodig om succesvol te zijn? Lees verder.

Hoe voorkom je irritatie in het telefoongesprek? Lees verder.

Waarom de eerste seconden van het gesprek zo belangrijk zijn? Lees verder.

Telefonische acquisitie?! Dat werkt niet voor mijn organisatie! Lees verder.

De opening in het telefoongesprek is misschien wel de meest bepalende succesfactor.

Waar je aan tafel langer de tijd krijgt, moet je aan de telefoon in een aantal seconden doen.

Het gaat dus om een goede presentatie van jouw bedrijf. De sales pitch.

In de video hier naast geven we een aantal tips en handreikingen hoe je het beste een goede sales pitch maakt.

 
Voor de liefhebber! Nog meer telefonische acquisitie tips!

Handleiding ‘In 5 concrete stappen van prospect naar klant’!

Wil jij ook graag onze whitepaper ‘In 5 concrete stappen van prospect naar klant’ ontvangen?’ In een aantal praktische stappen nemen we je hierin mee. Van prospect, aan tafel komen, verkoopgesprek bij de klant tot en met de deal. Vraag hem gratis aan! Je kunt er direct mee aan de slag.

Vul je naam en e-mailadres in en we sturen je hem toe!

Nieuwsberichten en blogs

Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een...

Lees meer

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Wil je meer informatie over uitbesteden of zelf doen?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

15 + 12 =

Leuk artikel van ZZP Nederland

Alinda Keizer van ZZP Nederland heeft een leuk artikel geschreven over haar ervaringen hoe je telefonisch mooie afspraken maakt met toekomstige klanten. De onderdelen die ze in haar artikel noemt, komen uitgebreid terug in onze training. Ben je benieuwd naar het artikel van Alinda? ZZP Barometer.

Share This