Telefonische verkoop

Benieuwd naar de mogelijkheden van telefonische verkoop voor jouw organisatie?

Expertise in telefonische verkoop b2b

In bijna elke sector op alle niveaus.

Een hoger rendement door jarenlange ervaring in b2b (sinds 2008)

Op basis van jouw gewenste resultaten bepalen we strategie en aanpak.

Relevant klantenbestand en contactpersonen.

We beschikken over een database met alle bedrijven van NL, inclusief alle relevante contactpersonen met mailadressen en directe telefoonnummers. Op meerdere niveaus. AVG Proof.

Kun je telefonische verkoop uitbesteden?

Het ene product of dienst leent zich meer om telefonisch verkocht te worden dan het ander.

Het gaat bij telefonische verkoop om de aansluiting met de klant te maken. Het gaat om zijn behoeften en wensen. In deze fase is het minder van belang om de ins- en outs te kennen van jouw product of dienst.

Misschien geldt wel: ‘Hoe meer je weet hoe eerder je over jouw product gaat praten!’ En dat is precies waar het niet over moet gaan. Het gaat in deze fase om de klant te begrijpen, in zijn wereld te komen en op basis daarvan de aansluiting te maken.

Deze aansluiting zorgt voor een commercieel vervolg. Bijvoorbeeld een bezoekafspraak, een demonstratie of een eerste verkoop. Het is daarom van belang om de klant te begrijpen.

Telefonische verkoop
telefonische verkoop uitbesteden

Hoe pakken wij de telefonische verkoop aan?

Sense for Sales is een groep ervaren salesprofessionals, die het vak verstaan. Het vak van het juist communiceren met jouw toekomstige klanten.

Niet gepusht maar vanuit het begrijpen van de klanten, de aansluiting te maken en het daardoor gegund te krijgen. We gaan in onze aanpak constructief te werk. Vooraf bepalen we gezamenlijk de doelgroep en de communicatie.

Aan de hand van een de-briefing laten we zien dat we het snappen.

En hiermee geven we het startsein aan de telefonische verkoop voor jou. Meer weten over onze aanpak en onze ideeën? Neem contact op.

Een paar leuke telefonische verkoop tips

De klant in een ‘ja-ritme’ brengen

Vraag om een waardeoordeel waar hij niet anders dan ‘ja’ op kan zeggen. En ga door met vragen die dit standpunt bevestigen.

Herken koopsignalen en praat niet door

Let goed op wat je zegt. Ga niet alleen maar door over je USP’s als de klant vraagt naar de prijs.

Nooit zomaar lukraak bellen

Selecteer een bepaalde branche en bedrijven. En verdiep je in deze branche en bedrijven. Wat speelt er?

Concurrentie is er altijd

Onthoud dat. Dat zou niet moeten afschrikken.

Gebruik een headset

Dan heb je je handen vrij en klinkt je gesprek automatisch veel levendiger!

Probeer de echte reden van ‘geen interesse’ te achterhalen

Geen tijd? Geen budget? Doen al zaken met de concurrent?

Telefonische verkoop ook voor jouw organisatie?

Stuur een bericht of bel 0252-221214

    Share This