Telemarketing b2b

Concrete afspraken aan tafel met toekomstige klanten. Zelf doen of uitbesteden van telemarketing b2b!

N

Kwalitatieve afspraken binnen handbereik

Door middel van een gestructureerde telemarketing b2b campagne zorg je voor een continue stroom van kwalitatieve leads. Een combinatie van onder andere mailcampagnes, social selling en een website tracker kun je het rendement verder verhogen.
N

Concrete leads die je kunt omzetten in sales

Om sales te kunnen gaan doen, zul je een eerste contact moeten maken. Een combinatie van telemarketing en andere acquisitie instrumenten zorgen ervoor dat je ook daar zit waar je de sales kunt doen.
N

Relevante klant- en marktinformatie waarop je kunt sturen

Naast interessante afspraken en telefoongesprekken haal je interessante klant-, concurrentie- en marktinformatie boven. ‘Een vliegende kraai vangt altijd wat!’

Wat kan telemarketing b2b opleveren?

Een kwalitatieve en structurele aanpak levert de organisatie concrete afspraken op aan tafel met voorgeselecteerde klanten. En als je eenmaal aan tafel zit, kun je zorgen voor een vervolgstap in het sales proces; een deal, een presentatie of een demo.

Daarnaast brengt het je zinvolle markt- en klantinformatie waarmee je jouw propositie kan verscherpen.

Telemarketing b2b als onderdeel van jouw sales proces

Als je telemarketing onderdeel maakt van jouw proces ben je verzekerd van een intensieve Telemarketing b2bmarktbewerking van prospects. Het zorgt voor een continue stroom van leads en afspraken die opgevolgd kunnen worden door de verkoopafdeling. Essentieel hierbij is te zorgen voor continuïteit en scherpte in de communicatie. Twee mogelijke valkuilen.

In beide gevallen heeft dit consequenties voor het directe resultaat. Zorg naast het borgen van continuïteit ook voor een goede communicatie naar jouw toekomstige klanten. Jouw klant wil eerst de aansluiting voelen en het gevoel hebben dat een gesprek meer oplevert (kennis bijvoorbeeld).

Vergeet nog even om je producten te verkopen. Eerst maar aan tafel komen. In onze sales trainingen geven we je concrete handvatten en handige telemarketing b2b tips om dit met een hoger rendement te realiseren.

De mogelijkheden van het uitbesteden van telemarketing b2b

Telemarketing b2b uitbestedenWil je zorgen voor continuïteit van dit proces en de scherpte in de communicatie bewaken dan is uitbesteden een mogelijke optie.
Bedenk daarbij goed dat je een extern bedrijf vraagt om jouw toekomstige klanten te gaan benaderen. Expertise in de branche, affiniteit met de business en doelgroep is daarbij cruciaal.

Bij Sense for Sales realiseren we ons dit heel goed. Er moet een goede basis zijn die leidt tot een hoger rendement op de inspanningen.

We gaan daarom graag het gesprek aan om dit met elkaar ook boven te halen. Uitgangspunt voor een gezonde samenwerking. Wil je hierover meer informatie? Bel 0252-221214 of neem contact op.

Wil je eens bespreken wat voor jouw business werkt? In huis of eventueel uitbesteden van telemarketing b2b?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

    Leuke en relevante artikelen over telemarketing b2b

    Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

    2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...

    Lees meer

    “Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

    Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

    Lees meer
    Share This