Telemarketing

Meer afspraken met toekomstige klanten? Lees hieronder wat telemarketing daarvoor kan betekenen!

Door telemarketing effectief toe te passen binnen de organisatie geef je nieuwe impulsen aan de huidige marktbewerking. Contact met de toekomstige klanten geeft je naast mooie sales kansen veel marktinformatie over doelgroepen en concurrentie. Maar juist ook veel informatie als het gaat om concrete (nieuwe) product kansen. Telemarketing is de dialoog opzoeken met toekomstige klanten en daar slimmer van worden. Je gaat concreet werken aan invulling te geven aan de aansluiting met jouw nieuwe klanten. Voor informatie over uitbesteden of trainingen op het gebied van telemarketing lees je hieronder.

Neem direct contact op

of bel 0252-221214

N

Kwalitatieve afspraken voor de buitendienst

 

N

Een lead is pas een lead als sales het kan omzetten in een deal

 

N

Unieke salespitch. Dé aansluiting met jouw klant

 

Wat levert telemarketing op?

Verkopers zijn het meest succesvol als ze aan tafel komen bij goede prospects. Telemarketing kan de sales afdeling hierbij ondersteunen met het maken van deze kwalitatieve afspraken bij deze klantgroep. Het gaat daarbij om de juiste doelgroep te selecteren en een unieke boodschap te formuleren die naadloos aansluit op jouw doelgroep. Je krijgt immers maar één kans om het verschil te maken.

Eenmalige actie of structuur in jouw telemarketing?

Een telemarketing actie voer je uit met als doel om het aandeel toekomstige klanten te vergroten en daarmee het door jouw gewenste resultaat te bereiken.

Telemarketing is bouwen aan het contact met jouw toekomstige klant. Een klant heeft maar al te goetelemarketingd in de gaten dat je gaat voor snelle winst en zal jou snel zien als snelle verkoper.

En in business-to-business omgeving geldt in het algemeen dat men eerder ‘koopt’ van een adviseur dan van een verkoper. Het is dus zaak om te bouwen aan de relatie vanuit de adviseur. De adviseur die de wereld van de klant begrijpt.

Het is dus niet zomaar de telefoon oppakken en lukraak bellen en praten. Nee, het is accountmanagement op het juiste niveau. Op Wikipedia lees je meer over telemarketing. Of lees anders onze telemarketing sales tips.

Telemarketing uitbesteden

Dat doe je niet zomaar. Sense for Sales heeft jarenlange ervaring in telemarketing outbound inTelemarketing uitbesteden business-to-business. Door onze kennis, aanpak en de juiste communicatie realiseren wij succesvolle acquisitie in alle bedrijfstakken.

Of het nu gaat om MKB bedrijven of grotere multinationals als doelgroep, of als het gaat om contactpersonen op niveau van eigenaar, manager of c-level; onze sales professionals zijn dé specialisten op het gebied van b2b en weten van aanpakken.

Wil je meer weten over ons telemarketing callcenter of heb je ideeën die je wilt bespreken? We vertellen je graag over de resultaten en de telemarketing tarieven. Neem contact op of bel 0252-221214.

Leuke telemarketing tips die je direct kunt gebruiken

Hoe maak jij het verschil in telefonische acquisitie?

Denk aan echte interesse in de klant. Niet gespeeld, maar echt. Wees nieuwsgierig, kom in zijn wereld!

Gebruik een headset

Daardoor heb je je handen vrij en klinkt het gesprek nog levendiger!

Een goede voorbereiding is het halve werk

Doe research over de branche en het bedrijf dat je belt.

Leg een schrijfblok naast je neer

Zo kun je belangrijke zaken gelijk noteren. (zoals zijn/haar naam)

Samen bellen

Met een collega. Zo leer je van elkaar!

Behandel de gatekeeper met respect

Geloof me, deze zul je nog veel vaker aan de lijn gaan krijgen…

Wees enthousiast

En lach fysiek. Dat hoor je terug in je stem. En dat is besmettelijk.

Telemarketing topics uit onze blogs

Wil jij ook meer resultaat uit jouw telemarketing? lees verder

Vandaag heb ik telemarketing op mijn agenda staan! Of niet?! lees verder

Wat levert het op en wat kost het? lees verder

Hieronder tref je een aantal relevante artikelen aan

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Wil je meer weten?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

8 + 14 =

Share This