Telemarketing

Meer afspraken met toekomstige klanten? Lees hieronder wat telemarketing daarvoor kan betekenen!

Meer dan alleen telemarketing

ook social selling, marketing campagnes, identificeren van website bezoekers en telefonisch opvolgen naar afspraak.

Kwalitatieve afspraken voor de buitendienst

Ervaren salesprofessionals met de juiste expertise.

Geen opstart tarief en geen minimale uren afname

We gaan er samen voor. Samen maken we het succes.

telemarketing

Telemarketing: eenmalige actie of structuur?

Een telemarketing actie voer je uit met als doel om het aandeel toekomstige klanten te vergroten en daarmee het door jouw gewenste resultaat te bereiken.

Telemarketing is bouwen aan het contact met jouw toekomstige klant. Een klant heeft maar al te goed in de gaten dat je gaat voor snelle winst en zal jou snel zien als snelle verkoper.

En in business-to-business omgeving geldt in het algemeen dat men eerder ‘koopt’ van een adviseur dan van een verkoper. Het is dus zaak om te bouwen aan de relatie vanuit de adviseur. De adviseur die de wereld van de klant begrijpt.

Het is dus niet zomaar de telefoon oppakken en lukraak bellen en praten. Nee, het is accountmanagement op het juiste niveau. Op Wikipedia lees je meer over telemarketing. Of lees anders onze telemarketing sales tips.

Telemarketing uitbesteden

Dat doe je niet zomaar. Sense for Sales heeft jarenlange ervaring in telemarketing outbound in business-to-business. Door onze kennis, aanpak en de juiste communicatie realiseren wij succesvolle acquisitie in alle bedrijfstakken.

Of het nu gaat om MKB bedrijven of grotere multinationals als doelgroep, of als het gaat om contactpersonen op niveau van eigenaar, manager of c-level.

Onze sales professionals zijn dé specialisten op het gebied van b2b en weten van aanpakken.

Wil je meer weten over ons telemarketing callcenter of heb je ideeën die je wilt bespreken? We vertellen je graag over de resultaten en de telemarketing tarieven. Neem contact op of bel 0252-221214.

Telemarketing uitbesteden

Leuke telemarketing tips die je direct kunt gebruiken

Hoe maak jij het verschil in telefonische acquisitie?

Denk aan echte interesse in de klant. Niet gespeeld, maar echt. Wees nieuwsgierig, kom in zijn wereld!

Gebruik een headset

Daardoor heb je je handen vrij en klinkt het gesprek nog levendiger!

Een goede voorbereiding is het halve werk

Doe research over de branche en het bedrijf dat je belt.

Leg een schrijfblok naast je neer

Zo kun je belangrijke zaken gelijk noteren. (zoals zijn/haar naam)

Samen bellen

Met een collega. Zo leer je van elkaar!

Behandel de gatekeeper met respect

Geloof me, deze zul je nog veel vaker aan de lijn gaan krijgen…

Wees enthousiast

En lach fysiek. Dat hoor je terug in je stem. En dat is besmettelijk.

Wil je meer weten over telemarketing?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

    Hieronder tref je een aantal relevante artikelen aan

    Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

    Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

    Lees meer
    Share This