Verkoop uitbesteden
Meer extra omzet realiseren en nieuwe klanten werven door verkoop uitbesteden?
Meer en meer organisaties bekijken de mogelijkheden van verkoop uitbesteden. Er kunnen diverse redenen zijn om dit te overwegen. Het kan zijn dat er voor een bepaalde periode onvoldoende capaciteit is om de extra verkoop of het werven van nieuwe klanten te realiseren. Omdat de focus juist meer ligt op de huidige organisatie sterker te maken of juist meer aandacht te geven aan bestaande klanten. Punt blijft wel: ‘Hoe houden we de focus op het binnenhalen van nieuwe klanten en opdrachten?’
of bel 0252-221214
Expertise in verkoop uitbesteden B2B
Jarenlange ervaring binnen elke branche, doelgroep en DMU
Continue focus op new business en upselling
Of het nu gaat om nieuwe klanten te benaderen of een betere samenwerking met bestaande klanten
Gedegen aansluiting op jullie proces
Zowel procesmatig en als het gaat om sales en communicatie aansluiting
Verkoop uitbesteden
Acquisitie van nieuwe klanten vraagt focus, discipline en continue aanscherping van je verkoop aanpak. Het vraagt tijd. Tijd die je dan niet aan andere zaken kunt besteden. Je plant namelijk een aantal dagen in de week dat je continu bezig bent met nieuwe klanten werven. Verslapping of aandacht verlegging heeft effect op jouw resultaat.
Zelf doen of verkoop uitbesteden?
Zelf doen heeft ook voordelen. Je krijgt uit eerste hand (vanuit de dialoog met klanten) relevante informatie waar je iets mee kan. Doelgroep informatie, product informatie, marktinformatie, etc. Informatie waarmee je verder kunt om jouw bedrijf/product verder op de kaart te zetten. Waarmee je jouw propositie kan versterken.
Verkoop uitbesteden aan een samenwerkende partner vraagt om de juiste keuze. Met wie ga je dat doen? Wat wil je realiseren? Hoe wil je dat jouw salespartner communiceert en te werk gaat? Hele belangrijke zaken waarover je duidelijkheid wil en een goed beeld wil vormen. Wil je het zelf doen dan kun je voor extra ondersteuning een kijkje nemen op onze pagina sales training.
Verkoop uitbesteden. De juiste aanpak.
Sense for Sales werkt voor diverse bedrijven uit diverse branches en producten/diensten. We weten hoe klanten reageren. We weten op welke manier het gesprek opgepakt en gevoerd moet worden.
We weten dat we communiceren met jullie toekomstige klant. We gaan grondig te werk. We lopen gezamenlijk op en zullen in de opstart werken aan de juiste boodschap, de doelstellingen en doelgroep.
Meer weten over onze aanpak en onze ideeën? Neem contact op.
Hier volgen enkele tips als het gaat om verkoop uitbesteden
Blogs, nieuwsartikelen, berichten en artikelen die gaan over verkoop uitbesteden
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...
Lees meerDit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen
Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...
Lees meerVerkoop uitbesteden? Wat werkt en wat niet? Hoe zou dat zijn voor jouw organisatie?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier