Sense for Sales
Specialist in new business sales en acquisitie
Sense for Sales heeft een heldere visie op succesvol ondernemen. Wij zijn ervan overtuigd dat bedrijven die snel kunnen inspelen op marktontwikkelingen, over de beste kaarten beschikken. Flexibiliteit en focus op de core business zijn daarbij essentieel.
Met de dienstverlening in het verkooptraject wil Sense for Sales ondernemingen flexibeler maken. We ondersteunen de huidige salesorganisatie of nemen zonodig de salesketen over. Zo kunnen onze klanten zich volledig toeleggen op hun kernactiviteiten. En op hun groei.
Een greep uit onze klanten
Aanpak
Bij Sense for Sales geloven we niet in de directe ommezwaai naar volledige uitbesteding. Wij kiezen er liever voor om het traject stap voor stap in goed overleg af te leggen. Je bepaalt zelf de snelheid waarmee we opereren. Je bepaalt zelf het gewenste resultaat. Alleen op zo’n manier kunnen we onze belofte, een continue stroom aan leads, waarmaken.
Stap 1, voorbereiding en pilot
Gezamenlijk bepalen we de doelgroep en het verkoopplan, waarna Sense for Sales het script opstelt en het online salesdashboard inricht. Na de eerste marktbewerking, waaruit directe concrete leads naar voren komen, scherpen we de propositie en de boodschap aan.
Stap 2, start leadkwalificatie en vullen salespipeline
Gedurende een periode van zes maanden genereren we een continue stroom van gekwalificeerde leads. Behalve een kwalitatief gevulde salespipeline en concrete salesafspraken, bieden we concrete markt- en doelgroepinformatie. Zo kun je altijd bijsturen op de propositie.
Stap 3, aanscherping en voortzetting samenwerking
Ben je overtuigd van de meerwaarde die Sense for Sales biedt, dan gaan we graag een langdurig samenwerkingsverband aan. Veelal vindt nu ook een verdere uitbreiding van de samenwerking plaats. Soms trainen we medewerkers, dan weer nemen we het salestraject tot aan het getekende contract op ons.
Ontmoet onze experts met ‘sense for sales’
Mark van Gerven
Founder, CEO
Louise van Eeuwijk
Sales agent
.. en als je langs komt, ontmoet je ook onze andere collega's ..
Rianne ter Beest
Accountmanager
Romy Snoek
Sales agent
Denise Meijer
Sales agent
Sophy Ruijgrok
Sales agent
Ole van Daalen
Sales agent
Met wie werken we graag samen?
Het sales- en acquisitieproces is continu in ontwikkeling. Inspelen, testen, veranderen, nieuwe tools toevoegen en de juiste partners zijn daarin essentieel.
Daarom werken we graag samen met de volgende partijen.
Datacollectief en Websiteleads
Datacollectief beschikt over een database (gebaseerd op de database van Kamer van Koophandel) waarin naast reguliere data ook heel veel namen van contactpersonen (beslissers) en mailadressen te vinden is.
Dat maakt het targetten van de juiste doelgroepen en contactpersonen vele malen makkelijker.
Websiteleads
Via deze tool kunnen we bezoekers van de website achterhalen. We kunnen zien wie er op de website komt, welke pagina’s ze bezoeken, hoe lang ze de website bezoeken, of ze terugkomen, etc.
Salesforce
Een meer dan complete CRM met heel veel mogelijkheden. Zelf in te richten. Compact of juist zeer uitgebreid.
Vragen over onze diensten?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Onze recente artikelen
Welk psychologisch instrument kun je het beste inzetten bij telefonische acquisitie?
Bij telefonische acquisitie kunnen psychologische technieken de effectiviteit van het gesprek positief beïnvloeden. Hieronder een aantal krachtige psychologische instrumenten die uitstekend werken in telefonische acquisitie: Sociale bewijskracht (Social Proof): Door...
De Kracht van Storytelling in B2B Sales en Acquisitie
'Mensen vergeten wat je zegt, maar ze vergeten nooit hoe je ze hebt laten voelen.' In de wereld van B2B sales en koude acquisitie zijn feiten, cijfers en functionaliteiten vaak het uitgangspunt van verkoopgesprekken. Maar in een tijd waarin beslissers overspoeld...