Sense for Sales

Specialist in new business sales en acquisitie

 

Neem direct contact op

of bel 0252 221214

Sense for Sales heeft een heldere visie op succesvol ondernemen. Wij zijn ervan overtuigd dat bedrijven die snel kunnen inspelen op marktontwikkelingen, over de beste kaarten beschikken. Flexibiliteit en focus op de core business zijn daarbij essentieel.

Met de dienstverlening in het verkooptraject wil Sense for Sales ondernemingen flexibeler maken. We ondersteunen de huidige salesorganisatie of nemen zonodig de salesketen over. Zo kunnen onze klanten zich volledig toeleggen op hun kernactiviteiten. En op hun groei.

Een greep uit onze klanten

Aanpak

Bij Sense for Sales geloven we niet in de directe ommezwaai naar volledige uitbesteding. Wij kiezen er liever voor om het traject stap voor stap in goed overleg af te leggen. Je bepaalt zelf de snelheid waarmee we opereren. Je bepaalt zelf het gewenste resultaat. Alleen op zo’n manier kunnen we onze belofte, een continue stroom aan leads, waarmaken.

Stap 1, voorbereiding en pilot

Gezamenlijk bepalen we de doelgroep en het verkoopplan, waarna Sense for Sales het script opstelt en het online salesdashboard inricht. Na de eerste marktbewerking, waaruit directe concrete leads naar voren komen, scherpen we de propositie en de boodschap aan.

Stap 2, start leadkwalificatie en vullen salespipeline

Gedurende een periode van zes maanden genereren we een continue stroom van gekwalificeerde leads. Behalve een kwalitatief gevulde salespipeline en concrete salesafspraken, bieden we concrete markt- en doelgroepinformatie. Zo kun je altijd bijsturen op de propositie.

Stap 3, aanscherping en voortzetting samenwerking

Ben je overtuigd van de meerwaarde die Sense for Sales biedt, dan gaan we graag een langdurig samenwerkingsverband aan. Veelal vindt nu ook een verdere uitbreiding van de samenwerking plaats. Soms trainen we medewerkers, dan weer nemen we het salestraject tot aan het getekende contract op ons.

Ontmoet onze experts met ‘sense for sales’

Mark van Gerven

Mark van Gerven

Founder, CEO

Louise van Eeuwijk

Louise van Eeuwijk

Sales agent

Natascha Schuring

Natascha Schuring

Sales agent

Rianne ter Beest

Rianne ter Beest

Accountmanager

Romy Snoek

Romy Snoek

Sales agent

.. en als je langs komt, ontmoet je ook onze andere collega's ..

.. en als je langs komt, ontmoet je ook onze andere collega's ..

Denise Meijer

Denise Meijer

Sales agent

Sophy Ruijgrok

Sophy Ruijgrok

Sales agent

VACATURE ! ben jij of ken jij een leuke collega?

VACATURE ! ben jij of ken jij een leuke collega?

Ben je commercieel en klantgericht ingesteld? Parttime beschikbaar? Vind je klantcontact echt leuk? Kijk even naar deze vacature en stuur ons een berichtje via contact.

 

Met wie werken we graag samen?

Het sales- en acquisitieproces is continu in ontwikkeling. Inspelen, testen, veranderen, nieuwe tools toevoegen en de juiste partners zijn daarin essentieel.

Daarom werken we graag samen met de volgende partijen.

Datacollectief en Websiteleads

Datacollectief beschikt over een database (gebaseerd op de database van Kamer van Koophandel) waarin naast reguliere data ook heel veel namen van contactpersonen (beslissers) en mailadressen te vinden is.
Dat maakt het targetten van de juiste doelgroepen en contactpersonen vele malen makkelijker.

Websiteleads

Via deze tool kunnen we bezoekers van de website achterhalen. We kunnen zien wie er op de website komt, welke pagina’s ze bezoeken, hoe lang ze de website bezoeken, of ze terugkomen, etc.

Salesforce

Een meer dan complete CRM met heel veel mogelijkheden. Zelf in te richten. Compact of juist zeer uitgebreid.

Kranz Collins

Kranz Collins ondersteunt ons bij het ontwikkelen en neerzetten van een effectvolle mailcampagne als ondersteuning aan de koude acquisitie en telefonische acquisitie.

Vragen over onze diensten?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

Onze recente artikelen

Werkt een voicemail achterlaten bij koude acquisitie?

Wellicht herken je dit?Je probeert al een eeuwigheid die ene beslisser aan de telefoon te krijgen. En elke keer word je wel doorverbonden maar krijg je een voicemail. Elke keer hoop je dat hij of zij jou terugbelt omdat ze een gemiste oproep heeft. Want je denkt:...

Lees meer

Hoe overwin je telefoonangst bij telefonische acquisitie?

Of misschien wel een betere vraag en positiever geformuleerd: Hoe maak ik telefonische acquisitie leuk? Met regelmaat komt deze vraag op tafel als het gaat om telefonische acquisitie, koude acquisitie, cold calling. Het is niet voor iedereen in eerste instantie weg...

Lees meer
Share This