Acquisitie trainingen gericht op jouw praktijk

Sales en acquisitie zijn sterk in ontwikkeling. Het binnenkomen bij nieuwe klanten ging jaren geleden eenvoudiger dan nu. Maar hoe komt dat? En wat kan ik er aan doen om bij mijn nieuwe klanten aan tafel te komen? Hoe zorg ik ervoor dat ik op een effectieve manier een afspraak kan maken? En hoe ga ik ervoor zorgen dat ik verder ga komen in het gesprek aan tafel?

Met andere woorden: ‘Hoe ga ik ervoor zorgen dat ik op basis van mijn eigen persoonlijkheid het merkbare en voelbare verschil kan maken?’

Bekijk onze trainingen

of bel 0252-221214

Gericht op jouw praktijk en business!

De groepen zijn max. 3 personen groot

€ 395,- per deelnemer; training van 1 dag

Hieronder de acquisitie trainingen die voor jou werken!

De trainingen zijn er op gericht om meer resultaat en plezier te halen uit jouw sales en acquisitie

Training Telefonische Acquisitie 

Meer en betere afspraken in de agenda

(1 dag / groepsgrootte max. 3 pers. / € 395 pp)

Wil je in contact komen met nieuwe klanten dan is telefonische acquisitie één van de meest relevante middelen. En natuurlijk zijn er voldoende redenen om de telefoon niet op te pakken. De vele negatieve reacties van klanten en de vele ‘nee’s’ van klanten die motiveren je ook niet om door te gaan bellen.

Maar ja,….. het binnenhalen van nieuwe klanten blijft belangrijk voor de bedrijfsvoering. 

In de training telefonische acquisitie krijg je handvatten en tips om dit met succes te realiseren. Niet gebaseerd op trucjes, maar gebaseerd op jouw persoonlijkheid én wat bij jouw klanten past. Zo maak jij het verschil!

Training Persoonlijke Verkoop

Meer rendement uit jouw verkoopgesprekken

(1 dag / groepsgrootte max. 3 pers. / € 395 pp)

Verkoopgesprekken met klanten waarmee we een goede band en ‘klik’ hebben is wat eenvoudiger dan als we klanten spreken waarmee we dat nog niet hebben. Waar het wat lastiger is om mee in gesprek te komen. Meestal zijn het klanten die weerstand geven; die weinig informatie geven; die vinden dat het allemaal wel prima loopt; die de noodzaak van verandering niet zien of voelen; etc. 

Echter, het is wel de groep van klanten waarmee we onze vereiste omzetgroei moeten realiseren. Met andere woorden, hoe gaan we zorgen dat we ook met deze klanten groep een stap verder gaan komen.

Wat kunnen we doen om het zakelijk vertrouwen te winnen?

Training Acquisitie en Verkoop

Verhoog je resultaat van lead naar deal

(1 dag / groepsgrootte max. 3 pers. / € 395 pp)

In deze training combineren we de bovenstaande twee trainingen in 1 dag. We gaan zowel in op het onderwerp telefonische acquisitie: ‘Hoe zorg ik ervoor dat ik op een goede en effectieve manier aan tafel kom bij mijn toekomstige klant?’ als ook het onderdeel Persoonlijke Verkoop. Hoe verhoog ik het vertrouwen bij de klant en hoe zorg ik dat de conversie van mijn verkoopgesprekken structureel verhoogd worden.

Twee essentiële acquisitie onderdelen die we combineren in 1 dag.

Training Cross Selling en Upselling

Meer verkopen aan bestaande klanten

(1 dag / groepsgrootte max. 3 pers. / € 395 pp)

Wil je ook meer verkopen aan bestaande klanten? En wil ook de relatie met deze klanten verstevigen?

In de training Cross selling en Upselling gaan we dieper in op deze aanpak. We geven we je de juiste tools en handvatten om dit te realiseren. In één dag bouwen we een structuur en succesvolle aanpak. Gericht op jouw praktijk, doelstellingen en doelgroep.

Training Telefonische Verkoop

Verkoop meer aan de telefoon

(1 dag / groepsgrootte max. 3 pers. / € 395 pp)

De training telefonische verkoop is met name geschikt voor cursisten die direct aan de telefoon een product of dienst willen verkopen.

Ook deze training is gericht op jouw business. Aan de hand van een concrete aanpak geven we tips en adviezen die je direct in de praktijk kunt brengen. 

Beurstraining

Genereer meer kwalitatieve leads op de beurs

(0,5 dag / in-company training)

Deelnemen aan beurzen betekent voor veel bedrijven het in contact komen met nieuwe toekomstige klanten en het verstevigen van huidige klantrelaties. 

Het draait om toekomstige klanten op een juiste manier aan te spreken, waardoor je effectief kunt kwalificeren en de klant zichzelf laat overtuigen de volgende stap met jou te zetten. 

Maar hoe maak je daadwerkelijk dat merkbare en voelbare verschil bij jouw (toekomstige) klant? In onze beurstraining leren we je meer resultaat, succes en plezier te halen uit deze beursdeelname.

Geloof niet alleen wat wij zeggen… Dit is wat onze klanten vinden

Cijfer: 9

Hoe kom ik binnen bij een klant, dat wordt helder uitgelegd en met voorbeelden uitgediept. Zeer leerzaam!

Victor Miedendorp de Bie

Claassen, Moolenbeek & Partners

Cijfer: 9

Prettig ontspannen sfeer, leerzaam, direct in de praktijk te brengen! Ook prettig in kleine groep.

Wilma Godding

Recreatie-Apps.nl

Cijfer: 9

Inspirerend, uitdagend, bevestigend en leuk!

Erwin Veenstra

Megens&Veenstra

Download hier de whitepaper ‘Plan van Aanpak Koude Acquisitie’

Wil jij ook graag onze whitepaper ‘In 5 concrete stappen van prospect naar klant’ ontvangen?’ Vul je naam en e-mailadres in en we sturen je hem toe!

Naam

E-mailadres

Heb je een vraag over onze acquisitie trainingen?

Bel dan 0252-221214 of stuur een bericht via onderstaand formulier

Leuke blogs die gaan over onderwerpen uit onze acquisitie trainingen

Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een...

Lees meer

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer
Share This