Acquisitietraining
Meer succes en resultaat uit jouw acquisitie inspanningen?
Praktijkgerichte training
Onze acquisitietraining is gericht op jouw bedrijf, doelgroepen en doelstellingen.
Ontwikkelen van vaardigheden. Direct toepasbaar
Concrete handvatten om direct in de praktijk toe te passen.
Cursus is 1 op 1, in kleine groepen of in-company
En daardoor kunnen we ook echt trainen! Voor tarieven kijk je hier.
En .. we houden ons aan de Covid-19 maatregelen
Waarom een acquisitietraining?
Als het om acquisitie gaat doorloop je twee fases. De eerste fase is aan tafel komen bij jouw toekomstige klant. In de meeste gevallen heeft jouw prospect al een oplossing of samenwerking met jouw concurrent.
Hoe maak je daarin het verschil? Hoe zorg je dat je daadwerkelijk het verschil maakt, op zo’n manier dat jouw klant samen met jou de vervolgstap wil maken?
Eenmaal aan tafel komt de volgende hobbel. Je zult de behoeften moeten boven halen en samen met de klant vertalen naar meer concrete oplossingen. Het sluiten van de deal.
Deze technieken en vaardigheden voor zowel telefonische acquisitie als persoonlijke verkoop leren we je in onze acquisitietraining. Je kunt ook kijken op acquisitie tips. Hieronder lees je meer over deze trainingen.
Wat leer je bij ons in de acquisitietraining?
De acquisitietraining is gericht op het eigen maken van het volledige acquisitieproces.
Ten eerste om meer gekwalificeerde bezoekafspraken te maken bij jouw prospects én het opbouwen van een succesvolle sales pijplijn. En daarnaast om de conversie (de deal en/of vervolgstap) bij de klant aan tafel te verhogen.
We geven je tips en ontwikkelen de vaardigheden die je direct kunt toepassen in jouw dagelijkse praktijk. Op een manier die bij jou past.
Wil je meer weten over onze trainingen en aanpak neem dan contact op of bel 0252-221214.
Bekijk onze acquisitietrainingen en schrijf je vandaag nog in!
Training telefonische acquisitie
Meer en betere afspraken in de agenda- Tarieven voor groepen en in-company.
- In de training telefonische acquisitie leer je meer resultaat en lol te halen uit jouw telefonische acquisitie.
- In deze training geven we je binnen één dag de juiste handvatten om dit te realiseren; gericht op jouw praktijk.
Training persoonlijke verkoop
Meer resultaat uit jouw verkoopgesprekken- Tarieven voor groepen en in-company.
- De training persoonlijke verkoop zoomt in op het gesprek met de klant aan tafel. We laten je in één dag zien waarom het de ene keer wel lukt aan tafel en de andere keer niet.
- We helpen je het zakelijk vertrouwen te winnen te vergroten. Niet op basis van verkooptrucs, maar op grond van je eigen persoonlijkheid!
Training acquisitie en verkoop
Combi training telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop- Tarieven voor groepen en in-company.
- In de training acquisitie en verkoop geven we in één dag invulling aan de 2 facetten van sales:
- telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop.
- Alles gericht op jouw eigen praktijk én business.
Geloof niet alleen wat wij zeggen…
Dit is wat onze klanten vinden
Cijfer: 9
Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!
Cijfer: 9
Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.
Cijfer: 10
Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!
Best handig! Misschien ook wel voor jou!
Gratis download ‘Unieke aanpak acquisitie nieuwe klanten!’
Ben je gevorderd in de acquisitie of wil je graag het acquisitie vak leren? En je vraagt je af of deze acquisitietraining bij jou aansluit?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Interessant leesvoer over acquisitie, acquisitie ontwikkelingen, acquisitietraining, en veel meer
Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?
2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor? En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...