Beurstraining

In deze beurstraining leer je meer resultaat, succes en plezier te halen uit jouw beursdeelname. We leren je het echte voelbare en merkbare onderscheid bij (toekomstige) klanten achter te laten. We geven je de juiste handvatten om dit te realiseren.

N

Creëren van van echte interesse en contact

Beter verkopen op basis van jouw persoonlijkheid en niet op basis van verkooptrucs

N

De do's en don'ts

Direct toepasbare tips

N

Praktijkgericht en direct toepasbaar

Volledig gericht op jouw eigen praktijk en doelstellingen

Beurstraining

Deelnemen aan beurzen betekent voor de meeste bedrijven het in contact komen met nieuwe toekomstige klanten en het verstevigen van huidige klantrelaties. Door een attractieve stand en goede informatievoorziening kom je heel ver. Jouw klant loopt door de paden en wellicht ook langs jouw stand.

Uit een onderzoek blijkt dat een heel klein gedeelte van alle vakbeursbezoekers door exposanten wordt aanBeurstraininggesproken. Meer dan 90% van alle bezoekers loopt over de beurs zonder aangesproken te worden. Als exposant mis je daardoor de kans om toekomstige klanten te informeren en te vragen naar bepaalde interesses en behoeften. Terwijl dat één van jouw hoofddoelen is.

Maar hoe maak je daadwerkelijk dat merkbare en voelbare verschil bij jouw (toekomstige) klant? In onze beurstraining leren we meer resultaat, succes en plezier te halen uit de beursdeelname.

Onze salestrainer Mark van Gerven (bekijk alvast zijn LinkedIn profiel) leert ze het echte voelbare en merkbare onderscheid bij (toekomstige) klanten achter te laten. We geven ze de juiste handvatten om dit te realiseren. Vragen over onze beurstraining? Neem gerust contact met ons op.

Inschrijven

Datum

In-companyOpen inschrijving

Aantal personen

Contactpersoon (verplicht)

Bedrijf (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Resultaat van de beurstraining

  • Je weet wat klanten belangrijk vinden in de communicatie op de beurs
  • Je leert dit toe te passen op jouw doelgroepen
  • Je leert passanten aan te spreken en de vervolgstap te zetten
  • Je leert de klant/prospect goed te kwalificeren op een effectieve manier
  • Je leert concrete vervolgstappen te zetten die hout snijden

Praktische informatie

  • De beurstraining wordt zowel in-company gegeven als ook open inschrijving
  • In-company (bij jullie op kantoor): 1 dagdeel (ochtend of middag) €450,-
  • Open inschrijving (bij ons op kantoor): 1 dagdeel, maximaal 3 personen €195,- per deelnemer
  • Inclusief trainingsmateriaal
  • Wat maakt jouw bedrijf en dienst zo uniek? Wat maakt jou zo uniek?
  • Wat is nu echt het onderscheidende vermogen waardoor jij het voelbare verschil maakt?
  • Wat is de verwachting van de klant? ‘Kom in de wereld van de klant’
  • Bezoekers klantgericht aanspreken en meenemen vanuit interesse en behoeften naar jouw stand. Wie wel en wie niet?
  • Verstevigen van de relatie met bestaande klanten. Ze zijn er namelijk met een reden.
  • Samenvatten en initiatief naar vervolgafspraak.

markMark van Gerven, de trainer van Sense for Sales, is door de wol geverfd. Hij weet waar hij over praat en is zelf dagelijks actief in de verkoop. Hij is een professional met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten. Daardoor kan hij zich goed verplaatsen in jouw praktijksituatie!

Klik hier om het LinkedIn profiel van Mark te bekijken.

De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en praktijkgericht. In kleine groepen van maximaal 3 deelnemers wordt bij ons op het kantoor in Voorhout getraind totdat je het begrijpt en kunt toepassen (liever in-company? Kan ook! Neem hierover contact met ons op). Tot 6 maanden na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij jouw praktijksituatie en leerdoelen worden besproken.

Wil je ook succesvol zijn op de beurs?

Schrijf je dan nu in!

Zij gingen jou voor

Cijfer: 9 Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

Sander Roelandschap

Arcobel Embedded Solutions

Cijfer: 10 Positief en maatwerk. Duidelijke opzet en toelichting, volledig praktijkgericht.

Barbara Overeem

CijferMeester

Cijfer: 9 Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.

Susan Reuvekamp

Promaint

Wil je bijgepraat worden over acquisitie in het algemeen of juist specifiek beurstraining? Hieronder een aantal relevante berichten en beurstraining tips

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Neem je binnenkort deel aan een beurs? En wil je bespreken op welke manier je samen met jouw team meer kunt halen uit een beurs door een beurstraining?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

4 + 5 =

Share This