Cursus verkoop
Met de cursus verkoop leer je het verkoop vak meer eigen te maken en successen te boeken!
Het verkoop vak nog meer eigen maken
Cursus is 1 op 1, in kleine groepen of in-company
Cursus is gericht op jouw praktijk en leerdoelen
En .. we houden ons aan de Covid-19 maatregelen
Cursus verkoop? Wat leer ik?
Het belangrijkste is dat je goed realiseert dat jouw klant zich al in een vroeg stadium verdiept in mogelijke oplossingen.
Nog meer is hij op de hoogte van de ins en outs van jouw product en dienst. Over product kenmerken en verschillen is hij volledig op de hoogte.
Het komt dus aan op andere aspecten om het verschil te maken. Hoe maak jij het echte merkbare en voelbare verschil bij jouw klant waardoor hij bij jou koopt.
Lees hieronder meer over onze cursus verkoop waarin we jou dat leren.
Praktijkgerichte cursus verkoop
De cursussen verkoop die wij geven zijn praktisch gericht. Dat wil zeggen dat we jouw business en jouw doelgroep centraal stellen in de training. .
Daardoor kun je de trainingsstof goed eigen en toepasbaar maken voor jezelf. Aan het einde van de training sta je te popelen om er mee aan de slag te gaan.
Wil je meer over cursus verkoop (telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop) Neem dan contact met ons op!
Bekijk onze cursussen verkoop en schrijf je vandaag nog in!
Training telefonische acquisitie
Meer en betere afspraken in de agenda- Tarieven voor groepen, in-company en open inschrijvingen (vanaf € 450)
- In de training telefonische acquisitie leer je meer resultaat en lol te halen uit jouw telefonische acquisitie.
- In deze training geven we je binnen één dag de juiste handvatten om dit te realiseren; gericht op jouw praktijk.
Training persoonlijke verkoop
Meer resultaat uit jouw verkoopgesprekken- Tarieven voor groepen, in-company en open inschrijvingen (vanaf € 450)
- De training persoonlijke verkoop zoomt in op het gesprek met de klant aan tafel. We laten je in één dag zien waarom het de ene keer wel lukt aan tafel en de andere keer niet.
- We helpen je het zakelijk vertrouwen te winnen te vergroten. Niet op basis van verkooptrucs, maar op grond van je eigen persoonlijkheid!
Training acquisitie en verkoop
Combi training telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop- Tarieven voor groepen, in-company en open inschrijvingen (vanaf € 450)
- In de training acquisitie en verkoop geven we in één dag invulling aan de 2 facetten van sales:
- telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop.
- Alles gericht op jouw eigen praktijk én business.
Extra info over deze cursus verkoop:
Voor wie? Voor verkoop binnendienst en buitendienst. Voor account- en sales managers. Voor beginners, gevorderden en hele ervaren professionals.
Waar? Dat kan bij jou op kantoor of bij ons in de Bollenstreek (in Voorhout).
Geloof niet alleen wat wij zeggen…
Dit is wat onze klanten vinden
Cijfer: 9
Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!
Cijfer: 9
Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.
Cijfer: 10
Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!
Handig! Een plan van aanpak en een overvolle B2B database!
Gratis download ‘Unieke aanpak acquisitie nieuwe klanten!’
en gratis 25 leads die je zelf kunt selecteren, inclusief namen van contactpersonen en mailadressen. Bonus 25 gratis leads.
Wil je verder in het verkoop vak en/of het eigen maken? En heb je vragen over onze cursus verkoop?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Leuk leesvoer over de cursus verkoop
Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?
2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor? En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...