ONLINE training telefonische acquisitie

In 4 uur (2 x 2 uur) brengen we je stappen verder. De training is 1 op 1. Gericht op jouw praktijk en business.
Je zult direct het merkbare en voelbare verschil ervaren.

In 2 x 2 uur nog meer lol en resultaat uit jouw acquisitie

1 op 1 online training, € 395,- inclusief Q&A na de training

Gericht op jouw business

Online training telefonische acquisitie (2 x 2 uur en Q&A)

In deze online training gaan we samen een draaiboek maken voor jouw telefonische acquisitie. Alles komt aan bod. We gaan je het vak telefonische acquisitie nog meer eigen laten maken. Geen trucjes, maar de juiste communicatie en aanpak die bij jou past en bij jouw klant!

De online training is er op gericht om nog meer resultaat te boeken, waardoor lol en effect hand in hand gaan. En bouwen daarmee aan het vertrouwen.

De online training telefonische acquisitie bestaat uit:

Sessie 1: online training van 2 uur

In deze sessie behandelen we de volgende onderwerpen:

  • Hoe maak je het merkbare en voelbare verschil aan de telefoon? Hoe krijg je het gegund?
  • Samen maken we een unieke sales introductie (sales pitch). Een pitch die hout snijdt.
  • En we behandelen de fases van het telefoongesprek.

Sessie 2: online training van 2 uur

Deze sessie plannen we 1 of 2 dagen na de eerste sessie. In dit onderdeel bespreken we de volgende zaken:

  • Bewaren en weerstanden
  • De rol van de secretaresse en de receptioniste
  • En afsluiten

Q&A

Aansluitend aan deze sessie plannen we een aantal bel momenten om de ervaringen met elkaar te delen. En natuurlijk vragen te beantwoorden en de acquisitie aanpak verder aan te scherpen.

Natuurlijk houdt het niet op bij deze sessies. Je kunt altijd terugvallen op onze salestrainer Mark van Gerven met vragen.

Inschrijven

Datum

Aantal personen

Contactpersoon (verplicht)

Bedrijf (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Resultaat van de online training telefonische acquisitie

  • Kennis en vaardigheden in telefonisch acquireren
  • Structuur in je gesprek
  • Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
  • De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
  • De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoeften)
  • Gericht een aanbod kunnen doen
  • De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
  • Voorkomen van bezwaren en het omgaan met bezwaren

Praktische informatie

  • De online training telefonische acquisitie is in twee sessies van 2 uur (van 09:30 – 11:30 of van 13:30 – 15:30)
  • Bedraagt € 395,- (ex. btw)
  • Trainingsmateriaal is inbegrepen
  • Je ontvangt een certificaat als bewijs van deelname

Wil je ook succesvol telefonisch kunnen acquireren?

Schrijf je in!

Zij gingen jou voor

Cijfer: 9 Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

Sander Roelandschap

Arcobel Embedded Solutions

Cijfer: 10 Positief en maatwerk. Duidelijke opzet en toelichting, volledig praktijkgericht.

Barbara Overeem

CijferMeester

Cijfer: 9 Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.

Susan Reuvekamp

Promaint

Whitepaper – In 5 concrete stappen van prospect naar klant!

Met regelmaat worden we als salesprofessionals uitgedaagd met interessante vraagstukken. En daar bijten we ons graag in vast! Vanuit onze praktijk en ervaring delen we graag deze whitepaper met een stappenplan om in contact te komen met nieuwe klanten. Vul je naam en e-mailadres in en je ontvangt het whitepaper zo snel mogelijk in je mailbox!

Veel leesplezier!

Wil je meer informatie over de online training telefonische acquisitie?

Bel 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

Interessante nieuwsitems en -blogs gerelateerd aan online training

Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...

Lees meer

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer
Share This