Sales workshop

Actieve sales workshop voor meer resultaat uit acquisitie en verkoop!

Verkoopafdelingen richten zich op het actief binnenhalen van nieuwe klanten. Daarnaast houden zij zich ook bezig om bestaande klanten vast te houden en meer te verkopen. Het gaat in alle gevallen om het creëren van behoefte en het ontwikkelen van behoeften. Vanuit deze behoefte maken ze de vertaling naar concrete vervolgstappen. En dan het liefst de deal te maken of een concrete vervolgstap in het verkoopproces. In onze sales workshop geven we actief invulling aan dit proces het verhogen van het rendement. Meer weten? Lees hieronder.

Aanpak gericht op jouw bedrijf en persoon

Meer verkopen met een hoger rendement op basis van jouw persoonlijkheid en niet op basis van verkooptrucs. Dat leer je bij ons in de sales workshop.

N

De workshops worden gegeven in kleine groepen, €395,- pp.

Dus tijd om echt te trainen en het in de vingers te krijgen.

De workshops zijn gericht op jouw praktijk en doelgroep

Daardoor kun je de stof sneller eigen maken en direct toepassen

Hoger rendement uit jouw sales

Hoe zorg je ervoor dat je effectief nieuwe klanten binnenhaalt? Het lijkt eenvoudig. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw salesinspanningen tot het gewenste resultaat leiden? Je selecteert een klantengroep die je actief telefonisch gaat benaderen. Cruciaal is om een goede boodschap te formuleren en de gewenste aansluiting te maken met jouw contactpersoon. Je krijgt maar een kans.

En eenmaal aan tafel is het jouw taak om deze kans te verzilveren. Hoe zorg jij dat je het echte onderscheid maakt en daarmee de deal maakt?

Je leert het in de sales workshop van Sense for Sales.

Sales workshop. Breng het in de praktijkSales workshop

Succesvol acquisitie doen betekent dat je actief nieuwe klanten telefonisch gaat benaderen om aan tafel te komen. Je maakt de juiste aansluiting en haalt de voor jouw gewenste informatie boven.

Aan tafel maak je de vertaling naar behoefte en ontwikkel je de behoeften. Twee belangrijke stappen die naadloos op elkaar aansluiten en waar jij maximaal rendement uit wil halen.

Doe jij het niet. Dan doet jouw concurrent dit misschien wel.

Je leert het verschil te maken en succes te scoren in onze sales workshop.

Sales workshop b2bWat doen we in de sales workshop?

De sales workshop richt zich op de twee belangrijke facetten binnen het sales proces. Het effectief en succesvol maken van telefonische afspraken bij toekomstige klanten en het verhogen van het rendement op het verkoopgesprek aan tafel.

De sales workshops zijn gericht op jouw praktijksituatie, doelgroep en leerdoelen. Daarmee realiseren we samen een actieve training die ervoor zorgt dat de stof snel beklijft. De groepen houden we klein. Maximaal 2 personen. De trainers komen uit de praktijk en hebben ervaring met jouw doelgroep en jouw business. Ze weten waar ze over spreken.

Meer weten over onze sales workshop? Neem contact op!

Bekijk onze sales workshops en schrijf je vandaag nog in!

Bekijk ook onze andere trainingen op het gebied van Relatiebeheer & Accountmanagement, Vergroten zakelijk vertrouwen, Nieuwe klanten werven en onze Beurstraining! Of neem contact met ons op voor een op maat gemaakte training.

Geloof niet alleen wat wij zeggen…
Dit is wat onze klanten vinden

Cijfer: 9

Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

Sander Roelandschap

Arcobel Embedded Solutions

Cijfer: 9

Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.

Susan Reuvekamp

Promaint

Cijfer: 10

Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!

Jurian van Maanen

E-Litt

Tips en andere handige ideeën

Wees bewust van jezelf

Stel jezelf regelmatig de vraag: hoe maak ik het verschil?

Leg een schrijfblok naast je neer

Zodat je altijd belangrijke informatie gelijk kunt noteren.

Continuïteit

Zorg voor continuïteit in je salesproces. Blok elke week bijvoorbeeld 2 dagdelen.

Wees enthousiast!

Als persoon, maar ook over je product en/of dienst. Dat werkt aanstekelijk.

Zorg voor een goede salespitch

Een salespitch die hout snijdt. (maar ga niet voorlezen!)

Probeer de reden van ‘geen interesse’ te achterhalen

Geen tijd? Geen budget? Doet al zaken met de concurrent?

Hieronder een aantal relevante blogs met betrekking tot de sales workshop

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Heb je vragen? Of wil je het e.e.a. bespreken m.b.t. de sales workshop?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

14 + 6 =

Share This