Salestraining
Meer effect, resultaat en plezier uit jouw sales inspanningen? Volg de salestraining van Sense for Sales!
Persoonlijke aanpak
Beter verkopen op basis van jouw persoonlijkheid. Niet op basis van trucs
1 op 1 op training, kleine groepen of in-company
Intensieve training om het nog meer in de vingers te krijgen.
Overzicht van de trainingstarieven.
Direct toepasbaar
Gericht op jouw praktijk. Voor starters en voor gevorderden.
Waarom een salestraining?
Het in contact komen met toekomstige klanten is een vak apart. Hoe kom je nu daadwerkelijk bij de juiste contactpersoon terecht en welke boodschap leg jij neer. En hoe realiseer je daadwerkelijk de vervolgstap, bijvoorbeeld een bezoekafspraak, een online meeting of demo?
En dan heb je eindelijk de bezoekafspraak gemaakt en mag je op gesprek komen en wat ga je dan doen?
Met andere woorden, hoe realiseer jij effectiviteit in het maken van goede afspraken met toekomstige klanten en hoe realiseer je daadwerkelijk dat de lead ook een deal wordt?
Hoe verhoog je jouw sales inspanningen?
Salestraining door praktijkgerichte trainers
Sense for Sales geeft de volgende salestrainingen die je verder helpen bij bovenstaande salesproces.
Onze trainingsaanpak is leuk, intensief en praktijk gericht. We trainen net zolang totdat je het in de vingers hebt. Hieronder de uitgebreide informatie over de trainingen:
Hieronder een paar van onze salestrainingen
Training telefonische acquisitie
Meer en betere afspraken in de agenda- Tarieven voor groepen en in-company.
- In de training telefonische acquisitie leer je meer resultaat en lol te halen uit jouw telefonische acquisitie.
- In deze training geven we je binnen één dag de juiste handvatten om dit te realiseren; gericht op jouw praktijk.
Training persoonlijke verkoop
Meer resultaat uit jouw verkoopgesprekken- Tarieven voor groepen en in-company.
- De training persoonlijke verkoop zoomt in op het gesprek met de klant aan tafel. We laten je in één dag zien waarom het de ene keer wel lukt aan tafel en de andere keer niet.
- We helpen je het zakelijk vertrouwen te winnen te vergroten. Niet op basis van verkooptrucs, maar op grond van je eigen persoonlijkheid!
Training acquisitie en verkoop
Combi training telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop- Tarieven voor groepen en in-company.
- In de training acquisitie en verkoop geven we in één dag invulling aan de 2 facetten van sales:
- telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop.
- Alles gericht op jouw eigen praktijk én business.
Extra info Salestraining:
Voor wie? We trainen 1 op 1 en in groepen. De training is volledig afgestemd op jouw business op jouw doelgroepen. Dat wat jij wil bereiken! Zowel geschikt voor starters als voor ervaren sales mensen (binnen- en buitendienst).
Waar? De training wordt gegeven bij ons op kantoor in Voorhout (hart van de Bollenstreek). Wil je in-company? Dat kan ook. We geven ook de salestraining op locatie.
Geloof niet alleen wat wij zeggen…
Dit is wat onze klanten vinden
Cijfer: 9
Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!
Cijfer: 9
Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.
Cijfer: 10
Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!
Download de gratis WHITEPAPER ‘Van Prospect naar Klant!’
en wil je ook 25 gratis leads (incl. contactpersonen en mailadressen)?
Heb je een vraag of wil je meer weten over onze salestraining?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Leesvoer over het onderwerp salestraining
Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?
2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor? En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...