Telefonische verkooptraining

In de telefonische verkooptraining zoomen we in op het verhogen van het resultaat uit telefonische acquisitie en verkoop.

Gedurende deze dag trainen we gericht op jouw praktijk, zodat je er na de training direct mee aan de slag kan.

De telefonische verkooptraining is gericht op jouw praktijk

Na de training kun je er direct mee aan de slag.

Het gaat om de juiste communicatie gericht op jouw doelgroep

De training is gericht op jou en op jouw (toekomstige) klanten

De training wordt 1 op 1 gegeven, in groepen of in-company

Kijk hier voor de tarieven.

Telefonische verkooptraining

In veel organisaties is telefonische acquisitie en telefonische verkoop een belangrijk onderdeel. De aanwas van nieuwe klanten, afspraken met nieuwe klanten en meer verkopen aan bijvoorbeeld bestaande klanten is cruciaal voor de continuïteit.Telefonische verkooptraining

Echter, niet iedereen loopt hiervoor warm. Er is altijd wel wat anders te doen, dan de telefoon op te pakken en te gaan bellen. Daarnaast zijn de reacties van klanten niet altijd bemoedigend om te blijven bellen.

Hoe zorg je ervoor dat je maximaliseert op jouw telefonische verkoop en acquisitie? Hoe zorg je dat je er meer plezier aan beleeft? En hoe zorg je ervoor dat het als routine in je weekplanning terugkomt?

In deze telefonische verkooptraining leren we vanuit jouw praktijk en doelgroep meer resultaat te maken. En daarnaast er nog meer plezier aan te beleven.

De training wordt afgestemd op jouw persoonlijke situatie en leerdoelen. De training wordt 1 op 1 gegeven.

Na 1 dag intensieve training wil je er direct mee aan de slag.

 

Check hier onze reviews

Google reviews

    Inschrijven

    Datum

    Aantal personen

    Locatie

    Contactpersoon (verplicht)

    Bedrijf (verplicht)

    E-mail (verplicht)

    Telefoon (verplicht)

    Resultaat van de telefonische verkooptraining

    • Kennis en vaardigheden in telefonisch acquireren en verkopen
    • Structuur in je telefoongesprek
    • Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
    • De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
    • De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoeften)
    • Gericht een aanbod kunnen doen
    • De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
    • Voorkomen van bezwaren en het omgaan met bezwaren

    informatie

    • De telefonische verkooptraining heeft een duur van 1 dag (09:30 – 17:00)
    • De training wordt gegeven bij ons op kantoor in Voorhout
    • In-company is ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op
    • Uitgebreide lunch, koffie en frisdrank is inbegrepen
    • Trainingsmateriaal is inbegrepen
    • Je ontvangt een certificaat als bewijs van deelname
    • Introductie
    • Wat maakt jouw bedrijf en product zo uniek? Wat maakt jou zo uniek?
    • Onderscheidende vermogen. Wat is nu echt het onderscheidende vermogen?
    • Welke unieke aansluiting kan ik maken en hoe vertaal ik dat naar mijn toekomstige klant?
    • Salespitch, presentatie van jouw bedrijf
    • Gespreksstructuur
    • Lunch
    • Behoeften ontdekken en kwalificeren
    • Omgaan met de gatekeeper
    • Omgaan met bezwaren én afsluiten
    • Diverse rollenspellen
    • Einde

    Mark van Gerven, de trainer van Sense for Sales, is door de wol geverfd. Hij weet waar hij over praat en is zelf dagelijks actief in de verkoop. Hij is een professional met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten. Daardoor kan hij zich goed verplaatsen in jouw praktijksituatie!

    Klik hier om het LinkedIn profiel van Mark te bekijken.

    De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en praktijkgericht. We trainen 1 op 1, in groepen of in-company. We gaan door totdat je het begrijpt en kunt toepassen. Tot 6 maanden na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij jouw praktijksituatie en leerdoelen worden besproken.

    Wil je ook binnen 1 dag meer handvatten, tips en structuur?

    Schrijf je in!

    Zij gingen jou voor

    Cijfer: 9 Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

    Sander Roelandschap

    Arcobel Embedded Solutions

    Cijfer: 10 Positief en maatwerk. Duidelijke opzet en toelichting, volledig praktijkgericht.

    Barbara Overeem

    CijferMeester

    Cijfer: 9 Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.

    Susan Reuvekamp

    Promaint

    Tarieven telefonische verkooptraining

    Bij ons op kantoor in Voorhout

     

    1 persoon (1 op 1 training)
    € 695
    2 personen
    € 840
    3 personen
    € 1110
    4 tot 6 personen
    € 1380
    7 personen en meer
    € 1590

    In-company

     

    1 persoon (1 op 1 training)
    op aanvraag
    2 personen
    € 990
    3 personen
    € 1260
    4 tot 6 personen
    € 1530
    7 personen en meer
    € 1750

    Vragen over de telefonische verkooptraining?

    Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

      Share This