Telefonische verkooptraining

(1 op 1 training i.v.m. Covid-19)

In de telefonische verkooptraining zoomen we in op het verhogen van het resultaat uit telefonische acquisitie en verkoop.

Gedurende deze dag trainen we gericht op jouw praktijk, zodat je er na de training direct mee aan de slag kan.

Het gaat om de juiste communicatie gericht op jouw doelgroep

De training is gericht op jou en op jouw (toekomstige) klanten

De training wordt 1 op 1 gegeven, € 495,- pp.

1 op 1, dat is dus gericht trainen ..

De telefonische verkooptraining is gericht op jouw praktijk

Na de training kun je er direct mee aan de slag

Z

Training is 1 op 1, i.v.m. Covid-19

Telefonische verkooptraining

In veel organisaties is telefonische acquisitie en telefonische verkoop een belangrijk onderdeel. De aanwas van nieuwe klanten, afspraken met nieuwe klanten en meer verkopen aan bijvoorbeeld bestaande klanten is cruciaal voor de continuïteit.Telefonische verkooptraining

Echter, niet iedereen loopt hiervoor warm. Er is altijd wel wat anders te doen, dan de telefoon op te pakken en te gaan bellen. Daarnaast zijn de reacties van klanten niet altijd bemoedigend om te blijven bellen.

Hoe zorg je ervoor dat je maximaliseert op jouw telefonische verkoop en acquisitie? Hoe zorg je dat je er meer plezier aan beleeft? En hoe zorg je ervoor dat het als routine in je weekplanning terugkomt?

In deze telefonische verkooptraining leren we vanuit jouw praktijk en doelgroep meer resultaat te maken. En daarnaast er nog meer plezier aan te beleven.

De training wordt afgestemd op jouw persoonlijke situatie en leerdoelen. De training wordt 1 op 1 gegeven.

Na 1 dag intensieve training wil je er direct mee aan de slag.

    Inschrijven

    Datum

    Aantal personen

    Locatie

    Contactpersoon (verplicht)

    Bedrijf (verplicht)

    E-mail (verplicht)

    Telefoon (verplicht)

    Resultaat van de telefonische verkooptraining

    • Kennis en vaardigheden in telefonisch acquireren en verkopen
    • Structuur in je telefoongesprek
    • Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
    • De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
    • De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoeften)
    • Gericht een aanbod kunnen doen
    • De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
    • Voorkomen van bezwaren en het omgaan met bezwaren

    Praktische informatie

    • De telefonische verkooptraining heeft een duur van 1 dag (09:30 – 17:00)
    • Bedraagt € 495,- (ex. btw)
    • De training wordt gegeven bij ons op kantoor in Voorhout
    • In-company is ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op
    • Uitgebreide lunch, koffie en frisdrank is inbegrepen
    • Trainingsmateriaal is inbegrepen
    • Je ontvangt een certificaat als bewijs van deelname
    • Introductie
    • Wat maakt jouw bedrijf en product zo uniek? Wat maakt jou zo uniek?
    • Onderscheidende vermogen. Wat is nu echt het onderscheidende vermogen?
    • Welke unieke aansluiting kan ik maken en hoe vertaal ik dat naar mijn toekomstige klant?
    • Salespitch, presentatie van jouw bedrijf
    • Gespreksstructuur
    • Lunch
    • Behoeften ontdekken en kwalificeren
    • Omgaan met de gatekeeper
    • Omgaan met bezwaren én afsluiten
    • Diverse rollenspellen
    • Einde

    Mark van Gerven, de trainer van Sense for Sales, is door de wol geverfd. Hij weet waar hij over praat en is zelf dagelijks actief in de verkoop. Hij is een professional met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten. Daardoor kan hij zich goed verplaatsen in jouw praktijksituatie!

    Klik hier om het LinkedIn profiel van Mark te bekijken.

    De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en praktijkgericht. We trainen 1 op 1 en gaan door totdat je het begrijpt en kunt toepassen. Tot 6 maanden na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij jouw praktijksituatie en leerdoelen worden besproken.

    Wil je ook binnen 1 dag meer handvatten, tips en structuur?

    Schrijf je in!

    Zij gingen jou voor
    Cijfer: 9 Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!
    Sander Roelandschap

    Arcobel Embedded Solutions

    Cijfer: 10 Positief en maatwerk. Duidelijke opzet en toelichting, volledig praktijkgericht.
    Barbara Overeem

    CijferMeester

    Cijfer: 9 Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.
    Susan Reuvekamp

    Promaint

    Tips uit de telefonische verkooptraining

    Je verkoopt niet een product maar een oplossing

    Probeer dus eerst het probleem boven te halen.

    Herken koopsignalen en praat niet door

    Let goed op wat je zegt. Ga niet alleen maar door over je USP’s als de klant vraagt naar de prijs.

    Let op je intonatie

    Een monotone stem klinkt nou eenmaal niet erg aantrekkelijk.

    Een klant die doorvraagt is geïnteresseerd

    Al is het maar een vraag over waar je bedrijf is gevestigd…

    Lachen!

    Als je niet kunt lachen moet je geen winkeltje beginnen

    Een aanname is de basis voor elke mislukking

    “Ik neem aan dat u dat met mij eens bent?”

    Vragen over de telefonische verkooptraining?

    Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

      Interessante artikelen gerelateerd aan telefonische acquisitie

      Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

      2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...

      Lees meer

      “Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

      Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

      Lees meer
      Share This