Training cross selling en upselling
Hoe zorg je ervoor dat je meer verkoopt aan bestaande klanten?
Hoe zorg je ervoor dat je de relatie met bestaande klanten verstevigd?
Begrijp nog meer je klant!
En als je hierin slaagt, dan is de volgende stap eenvoudig gezet!
1 op 1 training, kleine groepen of in-company
Kijk hier voor onze tarieven.
De training is gericht op jouw praktijk
Waardoor je de stof nog sneller eigen maakt.
Training cross selling en upselling
Er zijn diverse manieren om extra omzet te realiseren. Je kunt focussen op het binnenhalen van nieuwe klanten of juist kiezen om meer diensten of producten te verkopen aan bestaande klanten.
Dat klinkt eenvoudig, maar ook hier zul je ervaren dat je van goede huize moet komen om dit goed te realiseren. Je kunt de relatie ook breken.
In de training cross selling en upselling bouwen we met elkaar een communicatiestructuur gericht op jouw doelstellingen en op jouw business. We trainen de vaardigheden om meer resultaat te halen. Na 1 dag ben je in staat om structureel meer business te realiseren bij bestaande klanten.
De training wordt vooraf afgestemd op jouw leerdoelen en jouw situatie.
Onze trainer blijft na de training, gedurende 6 maanden telefonisch en per mail beschikbaar.
Resultaat van de training cross selling en upselling
- Kennis en vaardigheden in deze telefonische benadering
- Structuur in je gesprek
- Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
- De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
- De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoeften)
- Gericht een aanbod kunnen doen
- De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
Praktische informatie
- De training cross selling en upselling heeft een duur van 1 dag (09:30 – 17:00)
- Tarieven Training cross seling en upselling
- De training wordt gegeven bij ons op kantoor in Voorhout
- In-company is ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op
- Uitgebreide lunch, koffie en frisdrank is inbegrepen
- Trainingsmateriaal is inbegrepen
- Je ontvangt een certificaat als bewijs van deelname
- Introductie
- Wat maakt jouw bedrijf en product zo uniek? Wat maakt jou zo uniek?
- Onderscheidende vermogen. Wat is nu echt het onderscheidende vermogen?
- Welke unieke aansluiting kan ik maken en hoe vertaal ik dat naar mijn cross selling en upselling aanpak?
- Salespitch, presentatie van jouw bedrijf
- Gespreksstructuur
- Lunch
- Behoeften ontdekken en kwalificeren
- Omgaan met de gatekeeper
- Omgaan met bezwaren én afsluiten
- Diverse rollenspellen
- Einde
De trainers van Sense for Sales zijn door de wol geverfd. Ze weten waar ze over praten en zijn zelf dagelijks actief in de verkoop. Het zijn professionals met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten. Daardoor kunnen ze zich goed verplaatsen in jouw praktijksituatie!
De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en praktijkgericht. We trainen 1 op 1 en trainen door totdat je het begrijpt en kunt toepassen. Tot 6 maanden na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij jouw praktijksituatie en leerdoelen worden besproken.
Wil je ook binnen 1 dag succesvol meer halen uit verkoop aan bestaande klanten?
Zij gingen jou voor
Cijfer: 9
Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!
Cijfer: 10
Positief en maatwerk. Duidelijke opzet en toelichting, volledig praktijkgericht.
Cijfer: 9
Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.
Vragen over deze training?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Interessante artikelen gerelateerd aan cross selling en upselling
Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?
2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor? En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...