Training Opvolgen Leads

In deze training leren we meer rendement te halen uit het telefonisch opvolgen van leads.
Bijvoorbeeld inbound leads, marketing leads en website leads.

Succesvol opvolgen leads naar de volgende stap

Hoe zorg je dat je meer resultaat uit deze leadopvolging?

1 op 1 training, kleine groepen of in-company

Benieuwd naar onze tarieven?

Gericht op jouw business

Dus direct toepasbaar. Een praktijkgerichte handleiding.

Training opvolgen leads

In deze training leren we je meer rendement te halen uit het opvolgen van deze warme inbound leads. Het opvolgen van deze warme leads lijkt makkelijker dan het actief opvolgen van koude leads. Het tegendeel is waar.

Warme leads zijn in hun aankoopfase verder en hebben een lijst van potentiele bedrijven/mogelijkheden waar ze informatie verzamelen. 

Het betreft dus een concurrerende fase. Het gaat om het bouwen van vertrouwen.

Het is jou om het verschil te maken. Hoe zorg je dat je in deze fase het merkbare en voelbare verschil maakt?

De training wordt afgestemd op de persoons- en bedrijfsspecifieke situatie en leerdoelen. We trainen totdat je het in vingers hebt.

 

Resultaat van de training opvolgen leads

  • Kennis en vaardigheden in het opvolgen van leads
  • Structuur in je gesprek
  • Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript en houvast)
  • De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
  • De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoeften)
  • Gericht een aanbod kunnen doen
  • De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
  • Voorkomen van bezwaren en het omgaan met bezwaren

Praktische informatie

  • De training opvolgen leads heeft een duur van 1 dag (09:30 – ca 16:30)
  • Dit zijn de verschillende tarieven voor deze training
  • De training wordt gegeven bij ons op kantoor in Voorhout
  • In-company is ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op
  • Uitgebreide lunch, koffie en frisdrank is inbegrepen
  • Trainingsmateriaal is inbegrepen
  • Je ontvangt een certificaat als bewijs van deelname

    Inschrijven

    Datum

    Aantal personen

    Locatie

    Contactpersoon (verplicht)

    Bedrijf (verplicht)

    E-mail (verplicht)

    Telefoon (verplicht)

    • Introductie
    • Wat maakt jouw bedrijf en product zo uniek? Wat maakt jou zo uniek?
    • Onderscheidende vermogen. Wat is nu echt het onderscheidende vermogen?
    • Welke unieke aansluiting kan ik maken en hoe vertaal ik dat naar mijn toekomstige klant?
    • Salespitch, presentatie van jouw bedrijf
    • Gespreksstructuur
    • Lunch
    • Behoeften ontdekken en kwalificeren
    • Omgaan met de gatekeeper
    • Omgaan met bezwaren én afsluiten
    • Diverse rollenspellen
    • Einde
    Mark van Gerven, de trainer van Sense for Sales, is door de wol geverfd. Hij weet waar hij over praat en is zelf dagelijks actief in de verkoop. Hij is een professional met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten. Daardoor kan hij zich goed verplaatsen in jouw praktijksituatie!

    Klik hier om het LinkedIn profiel van Mark te bekijken.

    De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en praktijkgericht. We trainen totdat je het in de vingers hebt, begrijpt en kunt toepassen (liever in-company? Kan ook! Neem hierover contact met ons op). Tot 6 maanden na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij jouw praktijksituatie en leerdoelen worden besproken.

    Wil je ook binnen 1 dag succesvol leads opvolgen?

    Schrijf je in!

    Zij gingen jou voor

    Cijfer: 9 Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!
    Sander Roelandschap

    Arcobel Embedded Solutions

    Mark heeft een uitstekende 1-op-1 training telefonische acquisitie en sales gesprekken verzorgd waarin hij uitgebreid de tijd nam om praktisch aan te sluiten op onze dienstverlening.
    Gerrit Jan Hagens

    Shared

    Cijfer: 10 Positief en maatwerk. Duidelijke opzet en toelichting, volledig praktijkgericht.
    Barbara Overeem

    CijferMeester

    Hele leuke training gehad, erg enthousiast en persoonlijke aandacht. Actieve training waar je veel van leert, zal dit zeker aanraden!
    Thomas Berg

    Dog with a Mission

    Cijfer: 9 Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.
    Susan Reuvekamp

    Promaint

    Een leuke training gehad van Mark van Gerven, dit was een hele fijne en leerzame ervaring! Ik voelde mij al snel op mijn gemak bij Mark. Naast de handvatten die ik heb gekregen en aan het toepassen ben ( en het werkt!) heeft het mijn vertrouwen in mijzelf goed gedaan. Zeker een aanrader deze interactieve wijze van trainen!
    Denyse Sahetapy

    Welke Professionals

    Whitepaper – In 5 concrete stappen van prospect naar klant!

    Met regelmaat worden we als salesprofessionals uitgedaagd met interessante vraagstukken. En daar bijten we ons graag in vast! Vanuit onze praktijk en ervaring delen we graag deze whitepaper met een stappenplan om in contact te komen met nieuwe klanten. Vul je naam en e-mailadres in en je ontvangt het whitepaper zo snel mogelijk in je mailbox!

    Veel leesplezier!

    Meer info over de training opvolgen leads? Of even sparren of deze training bij jou aansluit?

    Bel 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

      Interessante nieuwsitems en -blogs

      Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

      2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...

      Lees meer

      “Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

      Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

      Lees meer
      Share This