Training telefonische acquisitie gericht op jouw praktijk
Meer en betere afspraken in je agenda! in 1 dag!
Of bel 0252-221214 voor meer informatie
Training is 1 op 1, in groepen of in-company
We trainen gericht op jouw praktijk en business.
Voor starters en gevorderden
Bij de groepsindeling letten we natuurlijk op de juiste aansluiting met elkaar
Training van 1 dag
Na deze training sta je te popelen om er mee aan de slag te gaan.
Je zult meer en betere afspraken scoren. En met heel veel plezier!
En .. we houden ons aan de Covid-19 maatregelen
Training telefonische acquisitie
(in 1 dag meer en betere afspraken scoren)
Voor veel organisaties is het in contact komen met nieuwe klanten een belangrijk onderdeel van hun business. Echter het is niet altijd het meest leuke van je dagelijkse activiteiten. En daarnaast motiveren niet altijd de reacties van klanten om door te bellen.
Hoe zorg je ervoor dat je meer resultaat en effect krijgt uit jouw telefonische acquisitie?
En hoe zorg je ervoor dat het ook echt onderdeel wordt en blijft van jouw taken? Met andere woorden hoe maak je het leuk of hoe maak je het nog leuker?
In de Training Telefonische Acquisitie nemen we je stap voor stap mee in de juiste communicatie naar jouw doelgroep. Samen creëren we een stappenplan en aanpak om meer effect te maken. We nemen je mee in een aanpak die bij jou past en die jou een hele andere kijk geeft op acquisitie. Een manier waarop jij ook heel graag benaderd zou willen worden.
Je zult ervaren dat na 1 dag intensieve training je direct aan de slag wil. Je hebt er zin in en je wilt scoren.
Na de training kun je altijd terugvallen op de salestrainer Mark van Gerven.
Resultaat van de training telefonische acquisitie
- Kennis en vaardigheden in telefonisch acquireren
- Structuur in je gesprek
- Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
- De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
- De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoeften)
- Gericht een aanbod kunnen doen
- De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
- Voorkomen van bezwaren en het omgaan met bezwaren
Praktische informatie
- De training telefonische acquisitie heeft een duur van 1 dag (09:30 – 17:00)
- Tarievenoverzicht 1 op 1, groepen en in-company
- De training wordt gegeven bij ons op kantoor in Voorhout
- In-company is ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op
- Uitgebreide lunch, koffie en frisdrank is inbegrepen
- Trainingsmateriaal is inbegrepen
- Je ontvangt een certificaat als bewijs van deelname
- Introductie
- Wat maakt jouw bedrijf en product zo uniek? Wat maakt jou zo uniek?
- Onderscheidende vermogen. Wat is nu echt het onderscheidende vermogen?
- Welke unieke aansluiting kan ik maken en hoe vertaal ik dat naar mijn toekomstige klant?
- Salespitch, presentatie van jouw bedrijf
- Gespreksstructuur
- Lunch
- Behoeften ontdekken en kwalificeren
- Omgaan met de gatekeeper
- Omgaan met bezwaren én afsluiten
- Diverse rollenspellen
- Einde
Mark van Gerven, de trainer van Sense for Sales, is door de wol geverfd. Hij weet waar hij over praat en is zelf dagelijks actief in de verkoop. Hij is een professional met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten. Daardoor kan hij zich goed verplaatsen in jouw praktijksituatie!
Klik hier om het LinkedIn profiel van Mark te bekijken.
De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en praktijkgericht. We trainen 1 op 1, in groepen (bij ons op kantoor in Voorhout of in-company). We gaan door totdat je het begrijpt en kunt toepassen. Tot 6 maanden na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij jouw praktijksituatie en leerdoelen worden besproken.
Binnen 1 dag nog meer succes en plezier in telefonische acquisitie?
Zij gingen jou voor
Cijfer: 9 Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!
Cijfer: 10 Positief en maatwerk. Duidelijke opzet en toelichting, volledig praktijkgericht.
Cijfer: 9 Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.
Nog meer leuke reacties uit onze trainingen:
‘Nogmaals wil ik vermelden dat ik het een leuke een leerzame training vond.’
‘Ik zou je heel graag nogmaals willen bedanken voor de interessante workshop gisteren. Persoonlijk heb ik er veel van geleerd. Ik kan niet wachten om met de opgedane kennis aan de slag te gaan.’
‘Hartelijk dank voor de zeer informatieve training.’
‘In ieder geval vind ik het erg leuk de training nu in de praktijk toe te passen en de resultaten te merken.’
‘Mark, ik hoor goede verhalen over de cursus en vandaag ook weer blije gezichten. Dus je hebt het goed gedaan!’
‘Wij hebben een leuke dag gehad, super interessant en veel geleerd.’
‘Mark, nogmaals dank voor alles, was een super training en we hebben er allemaal erg van genoten.’
Whitepaper – In 5 concrete stappen van prospect naar klant!
Met regelmaat worden we als salesprofessionals uitgedaagd met interessante vraagstukken. En daar bijten we ons graag in vast! Vanuit onze praktijk en ervaring delen we graag deze whitepaper met een stappenplan om in contact te komen met nieuwe klanten. Vul je naam en e-mailadres in en je ontvangt het whitepaper zo snel mogelijk in je mailbox!
Veel leesplezier!
Wil je meer informatie over de training telefonische acquisitie? Of bespreken of deze training ook bij jou aansluit?
Bel 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Interessante nieuwsitems en -blogs gerelateerd aan de training telefonische acquisitie
Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?
2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor? En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...