Training telefonische acquisitie
In de training telefonische acquisitie leer je meer resultaat en lol te halen uit jouw telefonische acquisitie.
Binnen één dag geven we je de juiste handvatten om dit te realiseren; gericht op jouw praktijk.
Meer lol en resultaat uit jouw acquisitie
Beter verkopen op basis van jouw persoonlijkheid en niet op basis van verkooptrucs
1 op 1 training, kleine groepen of in-company
Kijk hier voor onze tarieven.
Praktijkgericht en direct toepasbaar
Volledig gericht op jouw eigen praktijk en doelstellingen.
Voor starters, beginners en ervaren professionals
Dus ook voor jou!
Training telefonische acquisitie
Telefonische acquisitie heeft niet altijd de juiste aandacht in het salesproces. Er zijn talloze redenen om te bedenken om het niet te doen. Daarnaast motiveren de vele “nee’s” die je voor je oren krijgt niet om door te blijven gaan. Terwijl de aanwas van nieuwe klanten en nieuwe opdrachten essentieel is voor je bedrijfsvoering.
In de training Telefonische Acquisitie leer je meer resultaat en lol te halen uit jouw telefonische acquisitie. In 1 dag geven we je de juiste handvatten om dit te realiseren; gericht op jouw praktijk. De training telefonische acquisitie wordt afgestemd op jouw persoonlijke situatie en leerdoelen.
Je zult ervaren dat na 1 dag intensieve training je direct aan de slag wil. Je hebt er zin in en je wilt scoren. Heb je dan toch nog vragen of wil je iets bespreken, geen probleem. Na de training kun je altijd terugvallen op de salestrainer Mark van Gerven (bekijk zijn LinkedIn profiel!). Gedurende 6 maanden na de training kun je hem telefonisch en per e-mail benaderen voor extra ondersteuning. Is onderdeel van de training en dus kosteloos.
Resultaat van de training telefonische acquisitie
- Kennis en vaardigheden in telefonisch acquireren
- Structuur in je gesprek
- Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
- De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
- De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoeften)
- Gericht een aanbod kunnen doen
- De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
- Voorkomen van bezwaren en het omgaan met bezwaren
Praktische informatie over de training telefonische acquisitie
- De training telefonische acquisitie heeft een duur van 1 dag (09:30 – 17:00)
- Tarieven Training telefonische acquisitie
- De training wordt gegeven bij ons op kantoor in Voorhout
- In-company is ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op
- Uitgebreide lunch, koffie en frisdrank is inbegrepen
- Trainingsmateriaal is inbegrepen
- Je ontvangt een certificaat als bewijs van deelname
- Introductie
- Wat maakt jouw bedrijf en product zo uniek? Wat maakt jou zo uniek?
- Onderscheidende vermogen. Wat is nu echt het onderscheidende vermogen?
- Welke unieke aansluiting kan ik maken en hoe vertaal ik dat naar mijn toekomstige klant?
- Salespitch, presentatie van jouw bedrijf
- Gespreksstructuur
- Lunch
- Behoeften ontdekken en kwalificeren
- Omgaan met de gatekeeper
- Omgaan met bezwaren én afsluiten
- Diverse rollenspellen
- Einde
Klik hier om het LinkedIn profiel van Mark te bekijken.
Wil je ook binnen 1 dag succesvol telefonisch kunnen acquireren?
Zij gingen jou voor
Whitepaper – In 5 concrete stappen van prospect naar klant!
Met regelmaat worden we als salesprofessionals uitgedaagd met interessante vraagstukken. En daar bijten we ons graag in vast! Vanuit onze praktijk en ervaring delen we graag deze whitepaper met een stappenplan om in contact te komen met nieuwe klanten. Vul je naam en e-mailadres in en je ontvangt het whitepaper zo snel mogelijk in je mailbox!
Veel leesplezier!
Meer informatie over de training telefonische acquisitie?
Bel 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Interessante nieuwsitems en -blogs gerelateerd aan de training telefonische acquisitie
Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?
2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor? En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...