Training telemarketing
Effectief en succesvol maken van goede bezoekafspraken. Gericht op jouw praktijk.
Creëren van van echte en oprechte interesse in jouw contactpersoon
Een hoger resultaat bereiken op basis van jouw persoonlijkheid en niet op basis van verkooptrucs
Training is 1 op 1, in kleine groepen of in-company
We kunnen dus echt trainen op basis van jouw praktijk. Tarieven.
Voorkomen en omgaan met bezwaren
Belangrijk onderdeel. Hoe voorkom je bezwaren, maar ook hoe ga je om met bezwaren.
En .. we houden ons aan de Covid-19 maatregelen
Training telemarketing
Telemarketing of telefonische acquisitie staat nooit op de eerste plaats in het verkoopvak. Je kunt veel redenen of excuses bedenken om het niet te doen. En natuurlijk de vele reacties van ‘geen interesse’ motiveren je niet om aan de slag te gaan of door te gaan.
Echter de druk blijft aanwezig om te blijven acquireren. Groei en nieuwe klanten zijn wenselijk.
In de training telemarketing leer je meer rendement en plezier te halen uit jouw telemarketing en acquisitie.
In één dag ontwikkelen we de vaardigheden en de juiste handvatten voor jou. Gericht op jouw business.
We trainen 1 op 1, in kleine groepen of in-company. Waardoor we gericht op jouw praktijk en leerdoelen kunnen trainen.
Na 1 dag intensieve training sta je te popelen om er mee aan de slag te gaan en het verschil te maken. 6 Maanden na de training kun je altijd vragen blijven stellen aan de trainer over bepaalde onderwerpen en situaties.
Resultaat van de training telemarketing
- Kennis en vaardigheden in telemarketing
- Structuur in je gesprek
- Een gerichte en succesvolle salespitch (jouw eigen belscript)
- De juiste klik aan de telefoon met de juiste personen
- De juiste vragen stellen om de juiste antwoorden te krijgen (ontdekken van de behoeften)
- Voorkomen van bezwaren en omgaan met bezwaren
- Gericht een aanbod kunnen doen
- De prospect juist kwalificeren (in potentieel en wanneer)
Praktische informatie
- De training telemarketing heeft een duur van 1 dag (09:30 – 17:00)
- Bedraagt € 495,- (ex. btw)
- De training wordt gegeven bij ons op kantoor in Voorhout
- In-company is ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op
- Uitgebreide lunch, koffie en frisdrank is inbegrepen
- Trainingsmateriaal is inbegrepen
- Je ontvangt een certificaat als bewijs van deelname
- Introductie
- Wat maakt jouw bedrijf en product zo uniek? Wat maakt jou zo uniek?
- Onderscheidende vermogen. Wat is nu echt het onderscheidende vermogen?
- Welke unieke aansluiting kan ik maken en hoe vertaal ik dat naar mijn toekomstige klant?
- Salespitch, presentatie van jouw bedrijf
- Gespreksstructuur
- Lunch
- Behoeften ontdekken en kwalificeren
- Omgaan met de gatekeeper
- Omgaan met bezwaren én afsluiten
- Diverse rollenspellen
- Einde
De trainers van Sense for Sales zijn door de wol geverfd. Ze weten waar ze over praten en zijn zelf dagelijks actief in de verkoop. Het zijn professionals met ruime ervaring in het realiseren van new business en het meer halen uit bestaande klanten. Daardoor kunnen ze zich goed verplaatsen in jouw praktijksituatie!
De trainingen van Sense for Sales zijn intensief en praktijkgericht. We trainen 1 op 1, in groepen of in-company. We trainen totdat je het begrijpt en kunt toepassen. Tot 6 maanden na de training is de salestrainer telefonisch en/of per e-mail te raadplegen voor vragen en ideeën. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij jouw praktijksituatie en leerdoelen worden besproken.
Wil je ook binnen 1 dag succesvol telemarketing kunnen uitvoeren?
Zij gingen jou voor
Cijfer: 9
Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!
Cijfer: 10
Positief en maatwerk. Duidelijke opzet en toelichting, volledig praktijkgericht.
Cijfer: 9
Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.
Wil je meer informatie of wil je eens bespreken of de training telemarketing iets voor jou of jouw team is?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Een aantal berichten en nieuwsitems met betrekking de training telemarketing
Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen
Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...
“Goed luisteren is het aller-belangrijkste!” ..of toch niet?
In elke verkoopblog en acquisitietraining kom je dezelfde boodschap tegen: “het gaat om goed luisteren!” En in dit artikel wil ik je graag even uit die droom helpen… Het gaat NIET om luisteren. Nee, het gaat om oprechte interesse en belangstelling in je...