Training verkoop

We leren je graag een hoger rendement maken op jouw verkoop en acquisitie! Lees hieronder meer over onze training verkoop!

De activiteiten van verkopers en verkoopafdelingen richten zich met name op het binnenhalen van nieuwe klanten en het verstevigen van relaties met bestaande klanten door meer producten en diensten te verkoper en door de samenwerking verder te optimaliseren. In al deze gevallen komt het neer op de juiste aansluiting te maken met jouw klant. Doe jij het niet dan doet jouw concurrent het wel. Bij Sense for Sales laten we je zien op welke manieren je dit succes kan vergroten. Wil je meer weten over onze training verkoop? Lees hieronder verder.

Meer afspraken uit telefonische acquisitie

Beter verkopen op basis van jouw persoonlijkheid en niet op basis van verkooptrucs. Dat leer je bij ons in de training verkoop.

N

We trainen in kleine groepen van max. 2 personen. €395,- pp.

En daardoor kunnen we ook echt trainen. Gericht op jouw praktijksituatie en leerdoelen.

Hoger rendement uit jouw verkoopgesprek

Hoe maak ik de vertaling van de Klantwereld naar behoefte en hoe vertaal ik deze behoefte naar een gewenste aansluiting voor mijn klant.

Jouw huidige verkoopinspanningen kunnen meer rendement opleveren

Vanuit jouw expertise heb je het verkoopvak geleerd. Je weet veel van jouw product en dienst en weet precies welke voordelen dit kan opleveren voor jouw (toekomstige) klant. De vraag is of jouw klant dit wil horen. In de meeste gevallen heeft hij voor zijn gevoel geen probleem en als hij het wel heeft, dan heeft hij in zijn ogen ook al een goede oplossing.

Hoe pak jij dat aan? Hoe maak jij dat gewenste verschil. Jouw concurrent zit ook niet stil.

Je leert het in de training verkoop van Sense for Sales.

Training verkoop. Iets voor jou?training verkoop

Om nieuwe klanten binnen te halen zul je actief de telefoon moeten opnemen om afspraken te maken. Natuurlijk komen klanten uit zichzelf naar jou toe. Echter alleen niet die klanten die je graag wil binden aan jouw organisatie. Hoe maak jij op een effectieve manier de juiste afspraken?

En als je eenmaal bij die juiste klant aan tafel zit dan wil je ook graag de deal maken. Maar hoe doe je dat op een manier die hoogste kans van slagen heeft. Ook hier geldt dat je graag de vervolgstap wil zetten. De klant is pas binnen als de handtekening is gezet.

In onze training verkoop (telefonische acquisitie en/of persoonlijke verkoop) leren we je een hoger rendement te genereren. Bekijk welke training verkoop het beste bij jou past.

training verkoopgesprekWat leer ik in de training verkoop

De trainingen van Sense for Sales richten zich op een aantal facetten binnen het verkoop vak Als eerste, hoe kom ik op een effectieve manier binnen bij mijn toekomstige klanten. Hoe kom ik aan tafel zodat ik het verkoopproces kan versnellen. Hoe maak ik op een juiste manier de goede telefonische aansluiting. In de training telefonische acquisitie leren we je een hoger rendement te maken die bij jou past.

In de training persoonlijke verkoop zoomen we in op verkoopgesprek. Hoe zorg je dat je daadwerkelijk de (latente) behoefte van klanten boven krijgt. Maar dan ook echt de behoefte waar jouw klant ook een oplossing voor zoekt. De training persoonlijke verkoop geeft je de juiste handvatten.

Meer weten over onze aanpak? Neem contact op!

Bekijk onze trainingen en schrijf je vandaag nog in!

Bekijk ook onze andere trainingen op het gebied van Relatiebeheer & Accountmanagement, Vergroten zakelijk vertrouwen, Nieuwe klanten werven en onze Beurstraining! Of neem contact met ons op voor een op maat gemaakte training.

Geloof niet alleen wat wij zeggen…
Dit is wat onze klanten vinden

Cijfer: 9

Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

Sander Roelandschap

Arcobel Embedded Solutions

Cijfer: 9

Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.

Susan Reuvekamp

Promaint

Cijfer: 10

Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!

Jurian van Maanen

E-Litt

Benieuwd naar goede tips uit de training verkoop?

De klant in een ‘ja-ritme’ brengen

Vraag om een waardeoordeel waar hij niet anders dan ‘ja’ op kan zeggen. En ga door met vragen die dit standpunt bevestigen.

Aannames

Een aanname is de basis van een mislukt acquisitiegesprek.

Geef geen antwoord op vragen die niet gesteld zijn

Alleen op vragen die wel gesteld zijn.

Ga voor hetzelfde taalgebruik

Tutoyeer als hij dat doet en doe dat niet als hij dat ook niet doet.

Wees jezelf

Daarin kan jij het verschil maken.

CRM of excel?

Hoe je het ook doet, registreer al je gesprekken.

Artikelen, nieuwsberichten en blogs over de training verkoop

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Mocht je meer willen weten over onze training verkoop?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

12 + 4 =

Share This