Training verkopen

In de training verkopen leren wij jou de juiste aansluiting te maken met jouw toekomstige klant!

Als verkoper ben je dagelijks bezig om nieuwe klanten binnen te halen. Of het nu gaat om telefonische acquisitie of vanuit het warme netwerk, je wilt ervoor zorgen dat het uiteindelijk leidt tot de aanwas van nieuwe klanten. Hoe ga je daadwerkelijk hiermee om? Hoe zorg je dat jouw effectiviteit om hoog gaat en dat het meer resultaat oplevert? Lees hieronder meer over onze training verkopen.

We leren jou een 'natuurlijke' en 'persoonlijke' aanpak

Vanuit jouw persoonlijkheid zorgen we voor een merkbaar en voelbaar verschil te maken.

N

We trainen in kleine groepen, maximaal 2 personen, €395,- pp.

Hierdoor kunnen we echt trainen totdat jij het vingers hebt.

Gericht op jouw situatie en praktijk

Direct toepasbaar.

Waarom een training verkopen volgen?

Is verkopen nu eigenlijk te leren of moet het in de genen zitten? Deze vraag krijgen wij vaak. Er zijn inderdaad verkopers bij wie verkopen door de aderen stromen en die met het grootste gemak de ene order naar de andere order binnen slepen.

Helpt een training verkopen mij wel eigenlijk? En waar gaat het om bij verkopen?

Training vTraining verkopenerkopen. Wat is belangrijk?

Bij verkopen gaat het erom dat je de juiste aansluiting maakt met jouw toekomstige klant. Dat betekent de persoonlijke aansluiting en de bedrijfsmatige aansluiting. Waar is jouw klant dagelijks mee bezig waar jij een mooie aansluiting op kan maken.

De vertaling naar deze aansluiting doe je door de klant te gaan begrijpen. Echte interesse. Dat kun je voor een groot gedeelte al zelf doen door je goed voor te bereiden. En door het stellen van de juiste vragen om achter de klant vraag te komen.

 

training verkopen dienstenTraining verkopen. Welke module wil jij volgen?

In de training telefonische acquisitie (het maken van bezoekafspraken) is het jouw taak om in een splitsecond de ‘klik’ te maken. Weliswaar gebaseerd op gemeende interesse.

In de training persoonlijke verkoop gaat het meer om de juiste vragen te stellen en het gesprek ‘te voeden’ om op basis daarvan meer informatie te verkrijgen. Je probeert achter de klantvraag te komen. Want het stopt niet bij het antwoord dat de klant gaat voor ontzorging. Het gaat erom waarom hij kiest voor ontzorging. Dit is nog een hele andere klantwereld die veel belangrijker is.

Wil je beide goed leren? Kijk dan even op onze combi-training.

Wil je meer weten over onze aanpak? Neem contact op!

Bekijk onze trainingen en schrijf je vandaag nog in!

Bekijk ook onze andere trainingen op het gebied van Relatiebeheer & Accountmanagement, Vergroten zakelijk vertrouwen, Nieuwe klanten werven en onze Beurstraining! Of neem contact met ons op voor een op maat gemaakte training.

Geloof niet alleen wat wij zeggen…
Dit is wat onze klanten vinden

Cijfer: 9

Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

Sander Roelandschap

Arcobel Embedded Solutions

Cijfer: 9

Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.

Susan Reuvekamp

Promaint

Cijfer: 10

Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!

Jurian van Maanen

E-Litt

Interessante wetenswaardigheden en tips uit de training verkopen

Hoe maak ik het verschil?

Stel jezelf regelmatig deze vraag.

De gatekeeper

Behandel deze als je beste vriend. De gatekeeper is immers de sleutel tot de DMU.

Enthousiasme

Breng enthousiasme in je stem. Dat werkt ontzettend aanstekelijk!

Als hij doorvraagt heeft hij interesse

Zelfs al vraagt hij alleen maar naar de hoeveelheid werknemers van je bedrijf…

Concurrentie

Dat is er altijd, laat dat je dus niet afschrikken.

Vraag door

Wees op een natuurlijke manier nieuwsgierig. Probeer in zijn wereld te komen.

Blogs en andere nieuwsberichten over de training verkopen

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Wil je meer weten over onze training verkopen of even overleggen?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

7 + 4 =

Leuk leesvoer over hoe je moet verkopen

Op ZZP Barometer las ik een artikel van Marc Bijwaard van Centraal Beheer. In dit artikel geeft hij 5 concrete tips om jouw acquisitie en verkoop motor te activeren. Zeer interessant voor zzp-ers.

Share This