‘Wat VROUWEN en KLANTEN graag willen horen – training’
In de weken voor Valentijnsdag geven we weer de hilarische training: ‘Wat vrouwen en klanten GRAAG horen!’
Of bel 0252-221214
Unieke kans om het verschil te maken thuis en in het veld
Schrijf je nu al vast in voor deze gezellige en inspirerende middag!
Een unieke middag waarin we je de vaardigheden ontwikkelen om dat verschil te maken. Hoe je net dat onderscheid maakt en het je gegund wordt om net die stap extra te kunnen zetten. Dat is best handig als je het verschil moet maken ten opzichte van jouw concurrenten.
We gaan je net even verder brengen en laten je heel duidelijk zien hoe je als persoon net dat bepalende verschil maakt. Want jij maakt het verschil. Jij krijgt de order, maar je kan hem ook verliezen. Jij bent bepalend. Niet jouw klant, niet jouw organisatie, niet jouw producten. Nee JIJ!
Wellicht kun je dat ook voor thuis gebruiken, maar dat mag je daarna zelf invullen.
In een middag nemen we je mee in deze wonderlijke wereld. Natuurlijk sluiten we af met een borrel. En we zorgen ervoor dat er een verrassing voor jouw partner klaar ligt. Kom je dit keer niet met legen handen thuis! Haha.
Je kunt nu al inschrijven om zeker te zijn van een plek. De training is van 13:30 uur tot 16:30 uur. Tarief voor deze unieke en praktijkgerichte training is € 149,- per persoon.
Zie ik je in februari?
Vragen over de training telefonische acquisitie?
Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier
Interessante artikelen gerelateerd aan telefonische acquisitie
Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?
2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor? En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...
“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”
Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...