Verkoopcursus

(1 op 1 training i.v.m. Covid-19)

Meer ontwikkelen van verkoopvaardigheden of juist maximaliseren op jouw verkoopinspanningen? Bekijk de mogelijkheden van onze verkoopcursus!

Praktijkgerichte verkoopcursus

N

We trainen 1 op 1, € 495,- pp.

We trainen totdat je het in de vingers hebt

Z

Training is 1 op 1, i.v.m. Covid-19

Verhogen van het verkoop rendement

Als verkoper ben je continu bezig om nieuwe klanten binnen te halen, of telefonisch of aan tafel. Daarnaast ben je bezig om de relatie met bestaande klanten verder te verbeteren en meer aan te bieden. Het komt aan op een goede mix te maken van aandacht. Beide klantgroepen hebben de juiste aandacht nodig. Het komt aan op effectiviteit.

Je leert het in de verkoopcursus van Sense for Sales.

Waarom zou ik eigenlijk een verkoopcursus volgen?verkoopcursus

Bij verkopen komt het er op aan om zo veel mogelijke effectief te werk te gaan. Je maakt telefonisch afspraken met nieuwe klanten. Daar wil je niet de hele week mee bezig zijn. Je wilt namelijk ook voldoende tijd kunnen besteden aan de persoonlijke verkoop. Het binnenhalen van de opdracht.

Ook jouw bestaande klanten vragen om de juiste aandacht. Het komt dus aan op het realiseren van een hoger rendement op jouw verkoop.

Je leert het in onze verkoopcursus. Bekijk welke verkoopcursus het beste bij jou past.

verkoopcursus tarievenEn welke verkoopcursus past bij mij?

Onze verkoopcursussen ondersteunen bij het volledige verkoopproces Van het effectief en succesvol maken van telefonische afspraken met nieuwe klanten en het effectief realiseren van de deal aan tafel. Hoe maak jij dat onderscheid? En welke vaardigheden kun je trainen om het rendement op jouw verkoopinspanningen te maximaliseren?

We trainen totdat je het in de vingers heeft. We trainen 1 op 1, zodat er voldoende aandacht voor de individuele opleidingsvraag. Meer weten over onze verkoopcursus? Neem contact op!

Bekijk onze verkoopcursussen en schrijf je vandaag nog in!

Extra info over de cursus sales:

Voor wie? Voor gevorderden en ervaren professionals en voor beginners en starters. Voor verkoopbinnendienst of -buitendienst. En voor het verkopen van producten of diensten. 

Waar? We trainen in groepen bij ons op kantoor of bij jou. Of wil je 1 op 1? Dat kan ook.

Geloof niet alleen wat wij zeggen…
Dit is wat onze klanten vinden

Cijfer: 9

Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

Sander Roelandschap

Arcobel Embedded Solutions

Cijfer: 9

Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.

Susan Reuvekamp

Promaint

Cijfer: 10

Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!

Jurian van Maanen

E-Litt

Zomaar even wat tips uit de verkoopcursus

Luister!

Verkopen is zo vaak mogelijk zo min mogelijk vertellen.

Blijf contact houden

Als je afspreekt over een half jaar terug te bellen, doe dat dan ook!

Infomail

Zorg dat je een standaard informatiemail klaar hebt liggen die je zo kan versturen. Dat scheelt weer tijd.

Gebruik nooit het woordje ‘maar’

Dit suggereert dat je het beter weet. En zo wil je niet overkomen.

Empathie

Toon empathie. Daarin kun jij het verschil maken.

Let op je intonatie

Een gezellige ‘hallo’ klinkt nou eenmaal aantrekkelijker dan een monotone stem.

Bel of mail gerust om te bespreken welke verkoopcursus bij jou past.

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

    Interessant leesvoer wat gaat over de verkoopcursus

    Verkoop jij 2 knikkers voor 40 euro?

    2 normale knikkers verkopen voor 40 euro? Geloof jij dat? Of geloof jij dat niet? Daar trapt toch niemand in. Wie koopt van een onbekende 2 normale knikkers en betaalt daar 40 euro voor?  En toch kan het! Ik zal het proberen uit te leggen... Het was een uitzending van...

    Lees meer

    “Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

    Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

    Lees meer
    Share This