Verkooptraining

Merkbaar en voelbaar effect door het volgen van deze verkooptraining!

Als verkoper ben je continu opzoek naar meer business bij nieuwe klanten en/of wil je juist meer halen uit bestaande klanten. En daarom wil je graag aan tafel komen bij de juiste klanten. En als je aan tafel komt wil je ook dat de lead een deal wordt.

Dus hoe zorg je ervoor dat je nog meer succes en nog meer effectiviteit haalt uit jouw verkoopinspanningen?

Bij Sense for Sales laten we je zien op welke manieren je dit succes kan vergroten. Wil je meer weten over onze verkooptraining telefonische acquisitie of verkooptraining persoonlijke verkoop of onze andere verkooptrainingen? Lees dan hieronder verder.

Een verkoop aanpak die bij jou past

N

In kleine groepen, max. 2 personen, € 395,- pp.

Gericht op jouw praktijk. En direct toepasbaar

Meer resultaat uit jouw verkoopinspanningen

Het binnenhalen van nieuwe klanten is misschien wel makkelijker gezegd dan gedaan. Op basis van door jou geselecteerde klantengroep ga je deze klanten benaderen. Door telefonisch klanten te benaderen met een goed verhaal (een verhaal die concreet aansluit bij jouw toekomstige klanten) kom je in gesprek en ontstaat er een dialoog.

Een dialoog waar beide partijen in ieder geval slimmer van worden. In het gesprek aan tafel draait het om de behoeften van de klant. Sommige weet hij al en sommige niet. Het is jouw taak om deze boven te halen. Waar is hij mee bezig waar jij mogelijk een oplossing voor hebt? Je leert het in de verkooptraining van Sense for Sales.

Verkooptraining. Waarom?verkooptraining

Naast het telefonisch maken van de afspraken volgt de fase van de persoonlijke verkoop. Het omzetten van jouw lead naar een toekomstige deal. Jouw toekomstige klant. Je bent zeker van je zaak omdat je zelf de afspraak hebt gemaakt.

Sterker nog, je weet ook dat je best wat moeite hebt gedaan om deze afspraak te maken. De druk om de lead te converteren neemt toe.

Hoe pak je het verkoopgesprek aan? Wat is jouw aanvliegroute? Hoe heb je je voorbereid? En welke mogelijke aansluitingen zijn te maken? Het gaat om verkopen door echte interesse. Je leert het in onze trainingen.

Bekijk hieronder welke verkooptraining het beste bij jou past.

de beste verkooptrainingWat biedt onze verkooptraining meer?

Sense for Sales ondersteunt bij het volledige verkoop proces. Van het telefonisch maken van gekwalificeerde bezoekafspraken tot en met het omzetten van de lead in een deal. Een toekomstige klant. En bij het realiseren van meer business bij bestaande klanten.

De verkooptrainingen van Sense for Sales zijn praktijkgericht. Gericht op jouw business en op jouw (toekomstige) klant. Je krijgt handvatten en ontwikkelt vaardigheden die je direct in de praktijk kan brengen.

De trainers zijn door de wol geverfd en weten waar ze over praten. We trainen totdat iedereen het in de vingers heeft. Doordat we met kleine groepen (maximaal 2 personen) trainen is er voldoende aandacht voor de individuele opleidingsvraag.

Meer weten over onze trainingen? Neem contact op!

Bekijk onze verkooptrainingen en schrijf je vandaag nog in!

Bekijk ook onze andere trainingen op het gebied van Relatiebeheer & Accountmanagement, Vergroten zakelijk vertrouwen, Nieuwe klanten werven en onze Beurstraining! Of neem contact met ons op voor een op maat gemaakte training.

Geloof niet alleen wat wij zeggen… Dit is wat onze klanten vinden

Cijfer: 9

Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

Sander Roelandschap

Arcobel Embedded Solutions

Cijfer: 9

Hoe kom ik binnen bij een klant, dat wordt helder uitgelegd en met voorbeelden uitgediept. Zeer leerzaam!

Victor Miedendorp de Bie

Claassen, Moolenbeek & Partners

Cijfer: 10

Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!

Jurian van Maanen

E-Litt

Zomaar een paar praktische tips uit de verkooptraining

De klant in een ‘ja-ritme’ brengen

Vraag om een waardeoordeel waar hij niet anders dan ‘ja’ op kan zeggen. En ga door met vragen die dit standpunt bevestigen.

Leg een schrijfblok naast je neer

Zodat je altijd belangrijke informatie gelijk kunt noteren.

Praat altijd rustig

En met een vriendelijke stem.

Gebruik nooit het woordje ‘maar’

Dit suggereert dat je het beter weet. En zo wil je niet overkomen.

Vraag door

Wees nieuwsgierig! En oprecht geïnteresseerd in zijn wereld.

Probeer de reden van ‘geen interesse’ te achterhalen

Geen tijd? Geen budget? Doet al zaken met de concurrent?

Empathie maakt het echte verschil

Maak van een verkoopgesprek een koopgesprek.

Voor wie meer wil lezen over het onderwerp verkooptraining, volgen hier een aantal nieuwsberichten

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Bel dus gerust als je meer informatie wil over onze verkooptraining? Is het voor jou of voor jouw team en wil je bespreken wat daarin de beste aansluiting is?

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

9 + 2 =

Share This