Verkooptrainingen

Begrijp je jouw klant echt? Je leert het in onze verkooptrainingen!

Verkoopafdelingen concentreren zich met name op het binnen halen van nieuwe klanten. Het daadwerkelijk telefonisch in contact komen met deze klanten en het verder meenemen in het verkoopproces naar betalende klanten. Daarnaast ligt er ook een taak in het vasthouden van bestaande klanten. Het verder uitdiepen en verstevigen van deze relatie. Belangrijke aspecten waar verkoop mee te maken hebben in een markt die steeds anders ontwikkeld. Klanten stellen misschien wel hogere en andere eisen aan de relatie. Hoe ga jij daarmee om? Kunnen verkooptrainingen je helpen?

We leren je een 'natuurlijke' en 'persoonlijke' aanpak

Effectiever verkopen op basis van persoonlijkheid

N

In kleine groepen, maximaal 2 personen, €395,- pp.

Dus tijd om echt te trainen en het eigen te maken

Gericht op jouw praktijkgericht en doelgroep

En daardoor direct toepasbaar. Merkbaar resultaat.

Verkooptrainingen in de praktijk

Kun je verkopen leren? Dat is inderdaad een belangrijke vraag om te stellen. Het gaat bij verkopen om echte interesse in jouw klant. Niet gemaakt maar gemeende aandacht. Dit zorgt ervoor dat je meer in de wereld van jouw klant gaat komen. Je bent bezig om het echt te begrijpen en vanuit dat perspectief te werken naar een gepaste aansluiting voor zijn behoeften en problemen.

Verkopen is meer dan een paar trucjes. Verkopen is een vak.

Kom in de wereld van jouw klantVerkooptrainingen

Het vertrekpunt is echte interesse in de klant. Niet gemaakt of gespeeld, dat doorziet jouw klant voordat jij dat in gaten hebt.

Kom in de echte wereld van jouw klant. Begrijp hem of haar, begrijp de organisatie. En laat ook zien dat je het begrijpt. En houd je oplossing nog even voor je. Die komt wel als de echte behoefte van jouw klant boven water is. En wanneer weet je eigenlijk dat de echte behoefte op tafel ligt waardoor de klant over wil tot een vervolgstap met jou?

 

verkooptrainingen prijzenWat leer je bij ons in de verkooptrainingen?

De juiste en gewenste aansluiting te maken met jouw doelgroep. Gemeend en oprecht. En aandacht voor de klant. Gebaseerd op jouw persoonlijkheid.

Dit leren we je in de verkooptrainingen van Sense for Sales. We werken met maximaal twee deelnemers. Op deze manier kunnen we de training toepassen op jouw praktijksituatie en leerdoelen.

We trainen op telefonische acquisitie en persoonlijke verkoop. In de combi-training leren we je beide onderdelen.

Meer weten over onze verkooptrainingen? Neem contact op!

Bekijk onze verkooptrainingen en schrijf je vandaag nog in!

Bekijk ook onze andere trainingen op het gebied van Relatiebeheer & Accountmanagement, Vergroten zakelijk vertrouwen, Nieuwe klanten werven en onze Beurstraining! Of neem contact met ons op voor een op maat gemaakte training.

Geloof niet alleen wat wij zeggen…
Dit is wat onze klanten vinden

Cijfer: 9

Training toegespitst op koude acquisitie, waarbij blijkt dat productkennis in principe op een 2e plaats komt. Zeer interessant!

Sander Roelandschap

Arcobel Embedded Solutions

Cijfer: 9

Bewustmaking van het acquisitiegesprek met praktische tips & tools.

Susan Reuvekamp

Promaint

Cijfer: 10

Blij eindelijk een concrete training te hebben gehad. We kunnen er direct mee aan de slag!

Jurian van Maanen

E-Litt

Kun je niet wachten? Hieronder een paar enkele tips uit de verkooptrainingen

‘Geen interesse’

Wanneer je alleen maar ‘geen interesse’ te horen krijgt, probeer dan door te vragen. Want achter ‘geen interesse’ zit ‘geen budget’ of ‘ik heb al een leverancier’… Informatie waarmee je verder kan komen.

Vraag door

Wees op een natuurlijke manier nieuwsgierig. Kom in zijn wereld.

Maar maar maar

Gebruik nooit het woordje ‘maar’!

Niet zomaar lukraak bellen

Selecteer vooraf wat adressen. Zoek de juiste contactpersoon op internet. Verdiep je in hun branche.

Lachen

Als je niet kunt lachen moet je geen winkeltje beginnen.

Pen en papier

Zorg dat je dat altijd bij de hand hebt zodat je belangrijke informatie gelijk kunt opschrijven.

Hieronder tref je een aantal berichten over verkoop in het algemeen en specifiek verkooptrainingen

“Onze klanten zeggen dat we te duur zijn!”

Klopt! Als we te goedkoop zijn hebben we geen verkopers nodig! Haha! Misschien een beetje te kort door de bocht, maar in de basis gaat het hier wel om. De vraag is... Wat is de beste aanpak als een klant tegen jou zegt dat je te duur bent? Dit is een belangrijk...

Lees meer

Dit is DE reden waarom klanten NIET bij je kopen

Voor iedere ondernemer/verkoper geldt natuurlijk dat we enthousiast zijn over ons product en over onze dienst. En dat we overtuigd zijn van onze kwaliteiten. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze unieke kwaliteiten dat we er graag over praten. Heel veel over...

Lees meer

Bel of mail gerust als je meer wilt weten over onze verkooptrainingen. Of als je meer wilt weten over de inhoud van onze trainingen.

Bel dan 0252-221214 of stuur ons een bericht via onderstaand formulier

9 + 9 =

Share This